R
Raderad medlem 94602
Mmmm.....nötter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas min överlever veckan då.Jag verkar ha kört slut på karln så han har blivit sjuk
Funderade på den, men det var längre sen jag såg Bridget Jones.Jag tog Music and Lyrics istället
Om det är till någon tröst så blåser det lika mycket här fast dom sagt att klass 1 varningen var för västkusten o söder ut.Det blåser satan och regnet vräker ner. Hästkräken (mest Pinnen här) vägrar att använda någon av de två (!) ligghallarna de har och springer runt och tycker synd om sig själva
Knät reagerar på vädret med att göra skitont så jag tror jag går och lägger mig nu.
Oj 1 minut före tidtabell måste vara för att det ska finnas som ursäkt i jultrafiken tror jag.Då har jag änligen kommit hem ska bli skönt att sova nu och tåget kom fram en minut tidigare än det skulle
Jo men allt som jag åkt dom senaste veckorna har varit försenat så det är tur det går rätt någon gångOj 1 minut före tidtabell måste vara för att det ska finnas som ursäkt i jultrafiken tror jag.
/hallonsaft som ska åka tåg runt jul och har en dålig magkänsla redan nu
Samma här. Och regnet vräker ner. Det är mörkare än svart ute. Var nyss ute på kvällskissen med hundarna och jag blev blöt in på bara sklettetOm det är till någon tröst så blåser det lika mycket här fast dom sagt att klass 1 varningen var för västkusten o söder ut.
Jag bor mitt i landet,hur fel kan det bli
Köp en lott, plötsligt händer det!Jo men allt som jag åkt dom senaste veckorna har varit försenat så det är tur det går rätt någon gång
Tittar på Dox palio om barbacka galopp från sardinien? och tänker att alla som vrålar djurplågeri om stjärnhoppningen borde se den så att de kan vråla på riktigt
Ser du den här skylten vid infarterna så har du kommit rätt, bara en varning, här finns elektronisk bevakning med mörkerseende kameror och är inte jag hemma så vaktas stället av nån du inte vill träffa.Ooopsiiii..
Ska inte bo där,ska inte ens träffa dem ska på annat håll någonstans.
Får skriva upp att jag ska packa med sovsäck,tält så kan jag gömma mig i deras båt eller under en gran.
Måste spana på en karta om jag hittar ett fint ställe
JAG SAKNADE ER OCKSÅ!Räkan och jag saknar @bumpo (som har slut på internet på sin mobil och en dum leverantör som inte fixar hennes fiber) aldrig har andra sidan av landet känts så långt borta..!
VI SAKNAR DIG BÄSTA BUMPO!
Jaa! Det var tortyr utan internet.
Nää! Jag blev knäpp(are) än vanligt...Går det??
Jag DOG nästan.Jag vet inte?? @bumpo offrar sig för forskningen!
Ser du den här skylten vid infarterna så har du kommit rätt, bara en varning, här finns elektronisk bevakning med mörkerseende kameror och är inte jag hemma så vaktas stället av nån du inte vill träffa.