Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fixat naglarna, en var kaos så fick göra en förlängning. Nu lackat dom i en snygg blekrosa färg (jorå intresseklubben antecknar) ;)
Tar ett glas vin och försöker tänka ut vad fan jag ska fixa för middag imorgon... Får förmodligen köpa ngt och låtsas att jag lagat det :angel:

Det blåser satan och regnet vräker ner. Hästkräken (mest Pinnen här) vägrar att använda någon av de två (!) ligghallarna de har och springer runt och tycker synd om sig själva :banghead:
Knät reagerar på vädret med att göra skitont så jag tror jag går och lägger mig nu.
Om det är till någon tröst så blåser det lika mycket här fast dom sagt att klass 1 varningen var för västkusten o söder ut.
Jag bor mitt i landet,hur fel kan det bli :devil::banghead::banghead:

Kollar på SVT1 om Palio, italiensk kapplöpningstävling. Aka i min mening ett jävla djurplågeri. Känner mig lite lätt chockad. Skiter väl i om ett gäng idioter vill slå på varandra med pinnar och krascha sig sönder och samman men lämna djuren utanför. Snart skriver jag väl ett argt facebook-inlägg om detta också :cautious:

Om det är till någon tröst så blåser det lika mycket här fast dom sagt att klass 1 varningen var för västkusten o söder ut.
Jag bor mitt i landet,hur fel kan det bli :devil::banghead::banghead:
Samma här. Och regnet vräker ner. Det är mörkare än svart ute. Var nyss ute på kvällskissen med hundarna och jag blev blöt in på bara sklettet :rage:

Tittar på Dox palio om barbacka galopp från sardinien? och tänker att alla som vrålar djurplågeri om stjärnhoppningen borde se den så att de kan vråla på riktigt

Tittar på Dox palio om barbacka galopp från sardinien? och tänker att alla som vrålar djurplågeri om stjärnhoppningen borde se den så att de kan vråla på riktigt

Eh ja jag har redan reagerat som du ser i tråden ;)
Dock förstår jag inte riktigt ditt resonemang: ett djurplågeri gör inte ett annat mer ok, eller hur tänker du? Oavsett nivå så tycker jag att bägge är oacceptabelt. Gemensamt är ju att folk roas på djurens bekostnad och skiter i hur de mår, oavsett om det sker på en italiensk kapplöpningsbana, en spansk tjurfäktningsarena eller på ett svenskt tv-program. Men ja det är förjävligt helt klart! Man förundras och förskräcks ju också över "grabbigheten" och allt som omger hela jippot.

Senast ändrad av en moderator:
Ooopsiiii.. :rofl:
Ska inte bo där:o:angel:,ska inte ens träffa dem ska på annat håll någonstans. :p
Får skriva upp att jag ska packa med sovsäck,tält så kan jag gömma mig i deras båt eller under en gran.
Måste spana på en karta om jag hittar ett fint ställe :angel:
Ser du den här skylten vid infarterna så har du kommit rätt, bara en varning, här finns elektronisk bevakning med mörkerseende kameror och är inte jag hemma så vaktas stället av nån du inte vill träffa. :cool:

50065817-H738k.jpg

Räkan och jag saknar @bumpo (som har slut på internet på sin mobil och en dum leverantör som inte fixar hennes fiber) :cry: aldrig har andra sidan av landet känts så långt borta..! :arghh:
VI SAKNAR DIG BÄSTA BUMPO!
JAG SAKNADE ER OCKSÅ!
Men då
Så dumt :(
@bumpo som behöver sitt internet ju
Jaa! Det var tortyr utan internet.
Nää! Jag blev knäpp(are) än vanligt...
Jag vet inte?? :nailbiting: @bumpo offrar sig för forskningen!
Jag DOG nästan.

Tack fina @Asko och @Ninnurur för att ni hjälpte till att föra in mig i 2000-talet igen. :love:

Ser du den här skylten vid infarterna så har du kommit rätt, bara en varning, här finns elektronisk bevakning med mörkerseende kameror och är inte jag hemma så vaktas stället av nån du inte vill träffa. :cool:

50065817-H738k.jpg

Men jag charmar ju alla vettu så slutar med att jag blir inbjuden på kaffe :rofl:
Träsktroll flirtar loss vet du då faller alla som rena plockepinnet.
Tiiiiimmer ;)
Och med min tur kan jag säkert (inte) komma på någon av de andra dagarna är ju ca 58% chans att jag har turen med mig så skulle tro jag får svartpeppar i ändalyckten. :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama