Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vänta bara tills någon säger "Hej hopp!", för då kan det behöva besvaras med något mer opassande än leverpastejnär någon säger "Tack och hej" så måste jag tvångsmässigt säga "leverpastej". Detta börjar kännas som ett handikapp i sociala sammanhang
Vänta bara tills någon säger "Hej hopp!", för då kan det behöva besvaras med något mer opassande än leverpastej
Jodå med låååååånga ögonfransar,kort kjol,big Bobbies och urringning så går det utmärkt
Dina är nog inte lika bortskämda som mitt...Jag försöker natta fyra barn
Ha ha ha! Du är nog den första som har sagt detDina är nog inte lika bortskämda som mitt...
@ainasoja och @dobbis jag har med koll på vart skogstrollet bor och kan gärna haka på om tillfälle ges (ev. runt juletider är jag inte långt ifrån ev.) Funderar på att smyga fram i skogen och säga något lagom galet så @MacGyver förstår vad det är för träsktroll som dyker upp oplanerat men dock med lagom elak lång betänketid så jag klurar och har lite förslag som ska landa, kastas, utvecklas.
Jag vet var du kommer att bo så jag kanske återgäldar besöket och träffar dina päron.@ainasoja och @dobbis jag har med koll på vart skogstrollet bor och kan gärna haka på om tillfälle ges (ev. runt juletider är jag inte långt ifrån ev.) Funderar på att smyga fram i skogen och säga något lagom galet så @MacGyver förstår vad det är för träsktroll som dyker upp oplanerat men dock med lagom elak lång betänketid så jag klurar och har lite förslag som ska landa, kastas, utvecklas.