Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Först var jag hungrig så åt lite godis och chips. Sen blev maten klar så då åt jag. Nu är maten uppäten och jag är trött istället..

JAG kom för sent till passet idag!! :eek:
FYRA år, tusentals pass, och så kom jag FÖR SENT idag! :eek::mad:
Visserligen "bara" några minuter, men det var ett Bp-pass så då ska en ju plocka fram en massa vikter, fixa skivstång och sånt...

Slöar i soffan. Har bakat klart och sen blev det middag framför tvn.
Vägde mig, gått upp nästan 2 kg i vikt på semestern :o:(. Måste hitta energin att göra nåt åt det.

Snabba ryck, fick skynda fixa mat nu. Blivit nått missförstånd så jag ska jobba inatt. Jag trodde det var måndag kväll-måndag morgon, chefen söndag kväll-söndag morgon :rofl: Tur jag var vaken till halv sex i morse och sov till halv tre, borde orka hålla mig vaken inatt.

Sista täcket lagat :up: Lägre trådspänning gjorde det lättare :)
Ett täcke kvar att laga, som mössen hade byggt bo i :rage::mad: tre små sömmar fixar det men det bli inte idag.

Jodå med låååååånga ögonfransar,kort kjol,big Bobbies och urringning så går det utmärkt :angel::idea::o

Om det är kriterierna för att ha en chans får jag fortsätta vara lagom halvkorkad men jag kär u inte biil så inte så ofta jag behöva klara mig undan såväl polisen eller parkeringsvakter.
Dessutom så de gånger jag har med polisen att göra är det för jag själv kontaktar dem och önskar att de ska släppa kaffemuggen och kolla till allt från narkotikadealar till misshandel och skadegörelse så kanske skulle kunna köra bil iofs. borde ha lite på pluskontot att hänvisa till? :angel:

@RedHyuuga Låter underbar med stallet, så härligt och skoj :banana:

/hallonsaft försöker läsa ifatt helgen men blir säkert något/några fler skriva svar på vägen.
Ha tålamod jag är sliten men inte bakis (som jag sett pratats om) utan för det blivit sömnbrist av snarkande sällskap, när jag behövde och hade kunnat sova för en gångs skull.

Misshandeln fortsätter:
20161120_185140_zpsafawg37q.jpg

Notera gärningsmannen (kvinnans) nonchalanta inställning till sitt offers lidande, sitter och pratar i mobiltelefon bredvid sitt offer som om inget hänt. Totalt okänslig för lidandet hon har ställt till med.

Så vad är då svaret på den eviga frågan om dalmatiner är en bra hund om man har barn? Tja svaret är bra för barnen, mindre bra för dalmatinern :D

Hoppas min dator vill stqrta igen :(
Den tvärdog, startade upp, scannade disk sen kom jag in men start funkade inte. Stängde av den så den fick svalna, var varm. Stqrtade nu flr att göra en backup och systemåterställning men fick bara svart skärm efter inloggning.. ny omstart..

@ainasoja och @dobbis jag har med koll på vart skogstrollet bor ;) och kan gärna haka på om tillfälle ges (ev. runt juletider är jag inte långt ifrån ev.) Funderar på att smyga fram i skogen och säga något lagom galet så @MacGyver förstår vad det är för träsktroll som dyker upp oplanerat men dock med lagom elak lång betänketid så jag klurar och har lite förslag som ska landa, kastas, utvecklas.

@ainasoja och @dobbis jag har med koll på vart skogstrollet bor ;) och kan gärna haka på om tillfälle ges (ev. runt juletider är jag inte långt ifrån ev.) Funderar på att smyga fram i skogen och säga något lagom galet så @MacGyver förstår vad det är för träsktroll som dyker upp oplanerat men dock med lagom elak lång betänketid så jag klurar och har lite förslag som ska landa, kastas, utvecklas.
Jag vet var du kommer att bo så jag kanske återgäldar besöket och träffar dina päron. :devil:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama