Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ska också till Friends i år, på lördagens familjeshowHar ingen skola nästa vecka
Men ska försöka orka få huset, utom kontoret, snyggt och rent under mån-ons eftersom sambon får sköta allt själv fre-sön medan jag roar mig på Sweden Horse Show. Alternativt ringer och ber honom hämta mig för bäckenet dödar mig på lördag eftermiddag.
Jag vill shoppa men kan inte påstå att ponnyerna behöver något. Inte jag heller. Men kanske lite godis. Eller om DET tränset dyker upp (fast det finns eg på nätet och är inte ens så dyrt.) Kanske något flashigt bett till connemaran
Kan ju inte ens prova ut den tweedkavaj jag vill tävla i Men kanske en brun hjälm att matcha stövlarna med?
Ska dit på lör jag med, med min KPJag ska dit både fredag och lördag så du behöver inte shoppa åt mig iaf
Ska också till Friends i år, på lördagens familjeshow
Vill också shoppa men har ju ingen pålle att shoppa till
Jag kan komma ner med en köttbit och den portabla röken
De skulle nog bli en aning förvånade om jag serverade rökt kött på innergården Men tack för erbjudandet
Måste ta ledigt imorgon för att lösa detta "event". Känner fan kaoset alltså
Det blir bakad potatis idag igen
Sitter vid centralstationen och väntar på tåget som går om drygt 1 timme
Rapport: 16:54Jag sitter med ögonen på den nyköpta vattenfontänen och väntar för att se om katten blir intresserad av vattnet i den
Det ni, det är min söndagsunderhållning
Jo när jag åkte ner var det 30 minuter sent men fick ta ett annat tåg till Södertälje.som tur går dom ganska ofta härOm du har tur ja
Har vi en plan?Nejnej, röken är för räkorna till förrätt Köttet ska stekas
*hmm* Eller så tar jag med en grill till köttet...
Har vi en plan?