Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
ekollon är giftigt för hästar, äter hon dem så stängsla bort ekarna direkt! Och om hon ätit mycket kan det vara läge att ringa veterinären också
http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/ekollon-kan-forgifta-hasten.htm
Ska ta och kika. Det blir svårt att stängsla bort då det i stort sett bara växer ekar här, Jag får nog kratta ordentligt. Fan också!
Beställning är redan packad och kommer skickas imorgon så till helgen blir det nog lussbullarSkyll på mig bara . Fattar inte vad jag gjort för att förtjäna detta
En del hästar får smak för ekollon och äter dem glatt även om de har fritt på foder tyvärr. Har själv en sån..Min erfarenhet av ekar är att om hästarna har tillräckligt att äta dvs dom bantas inte så brukar dom inte äta ekollon.
Våra hästar gick i hagar fulla av ekar och ingen åt ekollon så länge det fanns mat.
Har dom dock börjat äta det då så slutar dom inte.
En del hästar får smak för ekollon och äter dem glatt även om de har fritt på foder tyvärr. Har själv en sån..
Du vet att ekollon är giftiga?Äter lussekatt och dricker mjölk
Grannen skrev att hon skulle iväg och handla så jag sprang genast över för att slippa köra själv
Nu ska vi snart ut och rida. Får se hur Annie är idag. Jag tänkte på en sak, jag har ett gäng stooora ekar i hagen. Kan det ha något med att hon äter ekollon att göra?
Min erfarenhet av ekar är att om hästarna har tillräckligt att äta dvs dom bantas inte så brukar dom inte äta ekollon.
Våra hästar gick i hagar fulla av ekar och ingen åt ekollon så länge det fanns mat.
Har dom dock börjat äta det då så slutar dom inte.
En del hästar får smak för ekollon och äter dem glatt även om de har fritt på foder tyvärr. Har själv en sån..
Du vet att ekollon är giftiga?