Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknat på tok för sent, mår :turd: i hela kroppen, både fysiskt och psykiskt. Sambon påstår att läkaren nog hade tänkt sig en semester där jag vilar i en solstol typ varje dag. Inte åker på upptäcktsfärder med hyrbil och tar långa promenader. Å andra sidan mådde jag hur bra som helst psykiskt på semestern (utom när hotellbaren spelade Art Garfunkels Bright Eyes så mina tårar forsade :o).

Dagens plan är att följa med sambo och hund på promenad i skogen och sen baka bullar. Orkar jag första men inte andra är det ok har jag beslutat.

För övrigt: Nej, det är inte ok dricka julmust innan första advent :mad:

Ska ta och kika. Det blir svårt att stängsla bort då det i stort sett bara växer ekar här, Jag får nog kratta ordentligt. Fan också!

Min erfarenhet av ekar är att om hästarna har tillräckligt att äta dvs dom bantas inte så brukar dom inte äta ekollon.

Våra hästar gick i hagar fulla av ekar och ingen åt ekollon så länge det fanns mat.

Har dom dock börjat äta det då så slutar dom inte.

Min erfarenhet av ekar är att om hästarna har tillräckligt att äta dvs dom bantas inte så brukar dom inte äta ekollon.

Våra hästar gick i hagar fulla av ekar och ingen åt ekollon så länge det fanns mat.

En del hästar får smak för ekollon och äter dem glatt även om de har fritt på foder tyvärr. Har själv en sån..

Väntar på att klockan ska bli 14:00 så jag kan hämta hem sonen från skolan...
De har öppet hus och jag har gått runt i två timmar och pratat med sonens kompis pappa. Handlat godis och läsk för över 1000 kr till föreningen och handlat mat hem. nu lyxar jag till det med en lyxshake...:d

Äter lussekatt och dricker mjölk :)
Grannen skrev att hon skulle iväg och handla så jag sprang genast över för att slippa köra själv ;)
Nu ska vi snart ut och rida. Får se hur Annie är idag. Jag tänkte på en sak, jag har ett gäng stooora ekar i hagen. Kan det ha något med att hon äter ekollon att göra?
Du vet att ekollon är giftiga?

15135932_1460251250672383_9205479047990546200_n.jpg

Blev visst uteritt idag med. Den här gången med två andra tjejer. Riktigt trevligt och nu planerar vi för att göra om det igen.

Jag kom till stallet vid 8 och kom hem nu vid 14. :p

Funderar på om vi ska fika om en liten stund. Efter ridlektionen ska dottern lämnas till sin pappa och därefter tror jag att jag ska orka gå till gymmet och slutligen duscha och tvätta håret :yuck:

Mina går på fri tillgång så mat saknas aldrig.

Står och steker pannkakor :d och städar köket samtidigt och har koll på mini samt väntar på att maken kanske borde komma hem snart och sen har jag mina två busar som river sina rum, å en minut för å kolla buke givetvis mitt i allt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama