Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Min planering är klar. Nu hoppas vi bara att vi kommer att få ihop det i praktiken med.

Ser fan omöjligt ut om jag ska vara ärlig.

Saknar ni mig så finns jag i någon trappuppgång fram till den 7/12.

Detta kommer bli en pärs att få ihop och jag kommer bli tvungen att arbeta över igen :banghead:

Jäklar vad lite jag kommer att jobba under mellandagarna :angel:

Blir många timmar komp att ta ut.

Håller på med en svintrist skoluppgift. Man ska spara foton i olika format och jämföra dom, och nu lyssna på när läraren pratar i en kvart om vad man borde kommit fram till :meh:.
Och jag kan inte skippa det, ifall han ställer någon fråga som jag måste besvara i min inlämning.
Men sen, då är det en uppgift där man ska göra ett tidningsomslag/tv-reklam/liknande, ska bli roligt att använda foton på guldhästen till det :D

Håller på med en svintrist skoluppgift. Man ska spara foton i olika format och jämföra dom, och nu lyssna på när läraren pratar i en kvart om vad man borde kommit fram till :meh:.
Och jag kan inte skippa det, ifall han ställer någon fråga som jag måste besvara i min inlämning.
Men sen, då är det en uppgift där man ska göra ett tidningsomslag/tv-reklam/liknande, ska bli roligt att använda foton på guldhästen till det :D

Kämpa på. Det är skönt när allt är klart sedan.

Jag ska sätta mig och räkna ut kvm på vårat jobb. Det är ca 200 lokaler och jag har bara en aning om hur stora utrymmen det är överallt :banghead:

Det finns ingen dokumentation på det som jag kan gå på :crazy:

@IngelaH Wartune, trodde nästan jag var ensam om att spela det i Sverige.
Har dock tagit en paus för tillfället

Vi är ett gäng från flera gillen på svenska legends som tröttnade på hur de behandlade oss och då startade konton och ett gille på en europisk wartuneserver i stället. Vi använder oss av mumble och är ett frispråkigt, socialt gäng som har roligt när vi spelar och försöker hjälpa nya och gamla spelare som är aktiva att komma någon vart och stirrar oss inte blinda på styrka och möjligheten att betala för att få sin gubbe stark. Vi spelar för att ha trevligt och kul.
@Tarnin

Lagom till att vi börjat fått ordning på det här med att gå in i transporten så går matt-fan på rampen sönder. :arghh:
Kanske ska tillägga att mattan och hela rampen är bytt på verkstad för några veckor sedan :rage:

Äter lussekatt och dricker mjölk :)
Grannen skrev att hon skulle iväg och handla så jag sprang genast över för att slippa köra själv ;)
Nu ska vi snart ut och rida. Får se hur Annie är idag. Jag tänkte på en sak, jag har ett gäng stooora ekar i hagen. Kan det ha något med att hon äter ekollon att göra?
ekollon är giftigt för hästar, äter hon dem så stängsla bort ekarna direkt! Och om hon ätit mycket kan det vara läge att ringa veterinären också
http://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/ekollon-kan-forgifta-hasten.htm

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 044
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama