Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara för att det inte skall spridas några lögner så förtydligar jag: Det Är ALLTID Rätt Tid För Lussekatter!
Så nu när det är fastställt utom all rimlig tvivel så kan tråden återgå till "Vad i hela friden gör vi....."
Funderar på hur vi ska förvara våra medaljer!
Tips?
Jag har funderat på det faktiskt men då måste jag hitta nåt bra ställe att ha burken på.Jag har sonens medaljer i en glasburk
Håller på med en svintrist skoluppgift. Man ska spara foton i olika format och jämföra dom, och nu lyssna på när läraren pratar i en kvart om vad man borde kommit fram till .
Och jag kan inte skippa det, ifall han ställer någon fråga som jag måste besvara i min inlämning.
Men sen, då är det en uppgift där man ska göra ett tidningsomslag/tv-reklam/liknande, ska bli roligt att använda foton på guldhästen till det
Jag har för mig att det var för att äggoljetemperan bli mattare som jag valde den.
@IngelaH Wartune, trodde nästan jag var ensam om att spela det i Sverige.
Har dock tagit en paus för tillfället
@IngelaH Låter trevligt, jag spelar på kabam us35, men var tvungen att ta en break inför presidentvalet. Vilken server spelar ni på?
Nej Nej.Jag håller med! Lussekatter och must är tidigast första advent!
Moral o moral - det är ju GOTT juNej det är inte ok det heller!
Hmpf pepparkakor året runt, har folk ingen moral nu för tiden...
ekollon är giftigt för hästar, äter hon dem så stängsla bort ekarna direkt! Och om hon ätit mycket kan det vara läge att ringa veterinären ocksåÄter lussekatt och dricker mjölk
Grannen skrev att hon skulle iväg och handla så jag sprang genast över för att slippa köra själv
Nu ska vi snart ut och rida. Får se hur Annie är idag. Jag tänkte på en sak, jag har ett gäng stooora ekar i hagen. Kan det ha något med att hon äter ekollon att göra?