Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag var Annie mer sig själv, inte alls lika stressad. Hon gäspade när jag borstade henne och hade ingen feber. Jag ville inte chansa med att spänna på sadel så vi släppte hästarna i en hage där de busade loss hysteriskt. När vi kom in igen kastade hon sig över maten och var riktigt kelig.
Jag hoppas att det inte har med ekollonen att göra utan att hon blev rädd för något igår och inte kunde landa igen.

Äter lussebullar på NK :angel:
Tydligen har jag (förmodligen i ett onyktert tillstånd) bjudit alla jag känner och lite löst folk på middag imorgon?! En vän var vänlig nog att påminna mig om detta.
"Men känn ingen press!" sa hon innan hon rusade vidare :nailbiting::nailbiting::nailbiting::crazy:
Kaos på det

Ser moraeus med mera. Vill skriva klart ett brev så jag får iväg det nån gång men känner mig depp. :(
Juleländet närmar sig. :down: Är kanske därför jag är mer deppig än vanligt.
Är hungrig också men vill inte äta. :(

Jag firar inte jul! Känns ganska skönt faktiskt :)
Inte jag heller men det känns ledsamt eftersom det hade kunnat vara roligt. Jag tror min familj firar men jag har ställt mig själv utanför pga att föräldrarna varit elaka mot mig. Vill ju inte fira med dem såklart.
Tror mina systrar växlar mellan att fira med våra föräldrar och sina familjer.
Känner mig som ett ufo. :cry:

Knappt sovit, fjantat runt på gymmet några timmar och sedan kommit hem och ätit falukorv och bruna bönor till frukost.

Nu borde jag ringa min kära moder. Men orkar inte riktigt :p

Hästen var fantastisk hopphäst idag!! :love: :love:

Vi hoppade oxer, rättuppstående och kryss. Fatta, hela tre hinder i rad!!! :bump:

Han galopperade (stundtals) helt normalt också, utan att försöka bocka av matte!! :D
Sista distansen, när jag satte mig ner och red, satte han klockrent också!!

Nu ska jag leva på den här känslan resten av dagen. Sådeså :p

Ringde precis till min bror o frågade om han har en skrubb över till mina sommardäck. Jag har åkt runt med dem i kofferten i fjorton dagar nu. Och känns inte som att jag har lust att ha dem i kofferten över vintern. :p Även om de är så blankslitna att jag inte kommer lägga på dem nästa år. Fälgarna går ju att återanvända.

Har ingen skola nästa vecka :D

Men ska försöka orka få huset, utom kontoret, snyggt och rent under mån-ons eftersom sambon får sköta allt själv fre-sön medan jag roar mig på Sweden Horse Show. Alternativt ringer och ber honom hämta mig för bäckenet dödar mig :meh: på lördag eftermiddag.

Jag vill shoppa men kan inte påstå att ponnyerna behöver något. Inte jag heller. Men kanske lite godis. Eller om DET tränset dyker upp (fast det finns eg på nätet och är inte ens så dyrt.) Kanske något flashigt bett till connemaran :D

Kan ju inte ens prova ut den tweedkavaj jag vill tävla i :rofl: Men kanske en brun hjälm att matcha stövlarna med?

Får ett psykbryt på sambon :arghh:

Kanske ska knåda degen till bullbaket jag håller på med för hand, så jag får ur mig lite frustation :angel: .

Lagat 1,5 fleecetäcken som hund:devil: haft dragkamp med i stallet :rage:
Ska laga de sista hålen på det tjocka men maskinen tjurade. Tror jag hittat rätt trådspänning nu. Lite kråkgos först, han är skitsur för han inte fått stjälpa till att sy och har vandaliserat allt han hittat istället. ..

Äntligen klar med andra inlämningsuppgiften. Jäkla synd att jag lånat bilder till den hej vilt över internet, för då kan jag inte visa resultatet offentligt :cautious:

Har ingen skola nästa vecka :D

Men ska försöka orka få huset, utom kontoret, snyggt och rent under mån-ons eftersom sambon får sköta allt själv fre-sön medan jag roar mig på Sweden Horse Show. Alternativt ringer och ber honom hämta mig för bäckenet dödar mig :meh: på lördag eftermiddag.

Jag vill shoppa men kan inte påstå att ponnyerna behöver något. Inte jag heller. Men kanske lite godis. Eller om DET tränset dyker upp (fast det finns eg på nätet och är inte ens så dyrt.) Kanske något flashigt bett till connemaran :D

Kan ju inte ens prova ut den tweedkavaj jag vill tävla i :rofl: Men kanske en brun hjälm att matcha stövlarna med?
Jag ska dit både fredag och lördag så du behöver inte shoppa åt mig iaf :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
597
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama