Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör jag det?Rekommenderar varmt att göra en saffransmarinad (om det var pistiller du köpte)
har lite dålig ekonomi för det baraDu kan få shoppa till mina hästar om du vill
1 g saffranHur gör jag det?
Något jag aldrig trodde jag skulle säga till mina barn: "Jag har ju sagt att ni skall låta bli att försöka döda varandra".
NejFunkar det?
Det får klara sig med några dagar, här ska det bakas lussekatter nästa helg Vad tror du om ljus rom? Det är den alkohol jag har hemma.1 g saffran
2 msk konjak
1 msk råsocker
Lägg i en burk och låt stå i minst i ett år för bästa effekt.
Ett j*kla ÅR (tänker säker du)
Lugn! Har man inte lust att vänta ett år så gärna någon dag eller två i alla fall
(Ju fler dagar desto bättre). Har man inte konjak går det bra att använda tex vodka.
Haha var tacksam för den stund det är så.Blir lite orolig för dottern (två år). Hon har tagit en skål och disksvamp. Fyllt skålen med vatten och har nu skrubbat av bordet, några trappsteg och står nu och torkar av tvättmaskinen
Eller är det en hint om att hon tycker att jag borde städa oftare/noggrannare?
Det blir säkert utmärkt. Du får väl rapportera sedan om hur det gickDet får klara sig med några dagar, här ska det bakas lussekatter nästa helg Vad tror du om ljus rom? Det är den alkohol jag har hemma.
Så du menar att det går över?Haha var tacksam för den stund det är så.
Här önskar jag ungen kunde städa oftare men hon är ju bara här varannan helg så
Kladdkaka funkar till det mesta. Allt från få bort nageltrång till att finna meningen med livetJag är nyduschad efter ett bra dagsverke. Jag fick in nästan all ved som var kvar att hiva in. Sedan var klockan halv tre och magen krävde mat. Och sen blev hela lager 2 färdigmålat i kökstaket. Nu skulle jag bara behöva ta en tur till Ica för lite förnödenheter. Jag skulle bara behöva uppbringa lite entusiasm och energi inför uppgiften. Kan man göra det med en bit kladdkaka?
Jag misstänkte väl det så jag tog en bit.Kladdkaka funkar till det mesta. Allt från få bort nageltrång till att finna meningen med livet