Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Skulle det varit en sambo skulle hen få förbud att besöka hemmet under tiden om denne inte kan låta bli att hoppa upp på köksbänken och liknande.
Du vet att en del använder sin diskbänk till andra saker än att baka eller så är det bara 9 månaders jäsningstid och väntan på leverans.
Men jag håller med köksbänkar ska man ha vad dem är tänkta för tyvärr tycker pälsfröken (8 år katt, 9 i december) att man kan spatsera på bänkarna fritt.
Hoppas du får sin att lära sig, jag har ju en omplacering (kom i början på året så hade väl en del invanda saker och tankar) så för min del känns det lite sent att lära just detta tyvärr men vi har andra utmaningar som vad man bör äta mm som jag tycker är högre på diskutera/tålamodslistan.

Rapport: 16:54
Hon ligger och sover i en fåtölj.
Tre sniffar.
Vattnet inte avsmakat.

Min pälsfröken kan vara instruktör hur man ska hantera vatten, fontän, skål eller kran allt går att skölja sig i eller skvätt/vält för att sedan lägga sig att orka på betjäntens huvudkudde i sängen.
:):mad::rofl::yuck::laugh::banghead:

Jag vet var du kommer att bo så jag kanske återgäldar besöket och träffar dina päron. :devil:
Ooopsiiii.. :rofl:
Ska inte bo där:o:angel:,ska inte ens träffa dem ska på annat håll någonstans. :p
Får skriva upp att jag ska packa med sovsäck,tält så kan jag gömma mig i deras båt eller under en gran.
Måste spana på en karta om jag hittar ett fint ställe :angel:

Äntligen har jag fått i mig middag, hungrig som en varg! :o
Vi har haft en kolikhäst på gården vars ägare satt fast på dygnpass på jobbet.
Veterinären kom och stackaren är lite bättre efter all behandling. Ägaren kom loss till slut och nu får hen ta över och promenera hästen resten av natten. Hoppas det går vägen bara, den var riktigt riktigt dålig förut :(

@EmmaW Stackars häst och stackars ägare man vill ju helst vara på plats innan det ens har hänt i såna lägen, jag har testat inte skoj alls att inte kunna åka omgående.
Men det är då man är så otroligt tacksam om man har stallkompisar som ställer upp direkt och utan diskussion.
Hoppas verkligen den kryar på sig!

Jag har svikigt den här tråden läääänge.
Troligtvis är det oförlåtligt.
Sitter i soffan och gör inte ett skvatt. Funderar på att mumsa i mig resten av gårdagens torrostade jordnötter.

Jag borde packa datorn och så tills imorrn och sen gå och lägga mig tidigt så att jag orkar gå upp tidigt och ta en låååååååång dusch (måste tvätta håret). Men sitter ju så bra här i soffan... :angel:

Det blåser satan och regnet vräker ner. Hästkräken (mest Pinnen här) vägrar att använda någon av de två (!) ligghallarna de har och springer runt och tycker synd om sig själva :banghead:
Knät reagerar på vädret med att göra skitont så jag tror jag går och lägger mig nu.

Jag började julpynta min lgh idag men har bara kommit till 2 fönster sen kom de folk och nu ser de ut som en katastrof i lgh

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama