Nu tycker kisse att matte ska aktivera kisse. Det tycker inte matte, matte måste jobba
Du har helt fel prioriteringar, det hör jag det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu tycker kisse att matte ska aktivera kisse. Det tycker inte matte, matte måste jobba
Kanske en förskylning på gång? Stackaren!
Jag har nyligen tagit prover igen och har fått dåliga värden på sköldkörteln igen och ska utredas närmare ..... i värsta fall är min giftstruma på väg tillbaka det ser inte så positivt ut just nu och jag är rätt nojig
Jag hoppas verkligen bara det är en tillfällig svacka.
Det har varit uppehåll hela dagen och solen syns... I'm scared!Det blir ännu värre senare när det laddat om ordentligt?
Hämtat posten med hundarna. På fastande mage. Korkat.
Nu ätit lunch och hoppas blodsockret hämtar sig om en stund.
Hoppades att kretskortet till köksassistenten skulle ligga i lådan men icke
Iofs känner jag mig mest tjock idag så skulle väl inte bakat ändå.
Är taktiskt smart och bor i min onepiece för den är så smickrande.
Eller inte.
Jag fick enkelt tag på min vårdcentral idagK A F F E och ljummen ostfralla. Idag blir det mest hemmamys... UVI på gång, så varmt om ryggen och bara vara. Jag borde vacklat upp i morse o ringt o bokat telefontid för penicillinrecept. Men jag vet hur måndagar är. Så jag försöker dricka mkt idag och ringer i morgon bitti, innan jag åker till jobbet.
Hämtat posten med hundarna. På fastande mage. Korkat.
Nu ätit lunch och hoppas blodsockret hämtar sig om en stund.
Hoppades att kretskortet till köksassistenten skulle ligga i lådan men icke
Iofs känner jag mig mest tjock idag så skulle väl inte bakat ändå.
Är taktiskt smart och bor i min onepiece för den är så smickrande.
Eller inte.
Mormor har extremt svårt för att gå. Kan knappt gå några få meter. Hon äter även vattendrivande mediciner vilket gör att hon en gång per natt måste få hjälp att ta sig till toan. De hjälper henne även under dagtid med att ta sig till toan. Någon på hemtjänsten tyckte hon "larmade" för mycket och bad henne sluta. Mormor behövde gå på toa i morses, kände sig i vägen och föll. Slog i huvudet rätt så rejält med. Då hennes ryggrad mer eller mindre sitter ihop tack vare brosket är det ju heller inte bra att hon ramlade då det kan få hennes sköra rygg att faktiskt gå sönder helt.
Funkar det om du kryper eller är det lägesförändringen som orsakar problem?Jag ligger på ett sätt så min fotled inte gör ont. Jag behöver gå upp och kissa = den kommer börja göra ont igen jag vill inte gå upp!
Mormor har extremt svårt för att gå. Kan knappt gå några få meter. Hon äter även vattendrivande mediciner vilket gör att hon en gång per natt måste få hjälp att ta sig till toan. De hjälper henne även under dagtid med att ta sig till toan. Någon på hemtjänsten tyckte hon "larmade" för mycket och bad henne sluta. Mormor behövde gå på toa i morses, kände sig i vägen och föll. Slog i huvudet rätt så rejält med. Då hennes ryggrad mer eller mindre sitter ihop tack vare brosket är det ju heller inte bra att hon ramlade då det kan få hennes sköra rygg att faktiskt gå sönder helt.
*bingobingobingo* Håller händerna för ögonen.Vad har du gjort med honom?
*bingobingobingo* Håller händerna för ögonen.
Jag vill inte veta
Det är lägesförändringen. Den känns dock lite bättre när jag bara rör foten försiktigt åt olika håll. Men det kan ju ändras när man väl ska ta sig upp.Funkar det om du kryper eller är det lägesförändringen som orsakar problem?