Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnat klart på boken och klar med målandet för inatt. Ont i hand och armbåge nu :meh: Ska försöka hålla mig vaken en timme till åtminstone så kanske ska ta och börja läsa en bok.

Det är så härligt att vakna med huvudvärk och veta att man har en riktigt lång dag framför sig med ett viktigt möte på eftermiddagen... :meh:

Jag ska gå upp nu. Är lite ambitiös och tar stallet på morgonen. Dock är det väldigt lockande att dra täcket över mig och sova en timme till :p

Lite baksmälla efter ett par rejäla samtal med arbetsledning och chef igår. Har blivit utsatt för riktigt fula saker av en kollega. Vägrade säga namn för att inte få det till att lbi en personfejd. De förstår och begriper fullt ut vem jag pratar om men jag vinner det att jag itne kan sättas dit för att tjafsa om en kollega.

Jag har fått gehör för min önskan att byta kontor till en annan ort. Det kommer att ta ett par månader men känns som om flera ton lyft frå mina axlar.

Nu kan allt bara bli bättre. Mörkret blev plötsligt lite ljusare.

Och där fick jag stänga av den, efter 5 minuter... Nackdelen med att läsa boken innan man ser filmen är att jag stör mig som fan på alla felaktigheter :meh: Får försöka kolla på den nån annan gång när jag inte har boken färsk i huvudet.

Jag vet vad du menar men gjorde tvärt om (film först, sen bok) och det är ju mycket lättare!
Filmen är hyfsat baserad på första boken men slutet är helt annorlunda också.

Lite baksmälla efter ett par rejäla samtal med arbetsledning och chef igår. Har blivit utsatt för riktigt fula saker av en kollega. Vägrade säga namn för att inte få det till att lbi en personfejd. De förstår och begriper fullt ut vem jag pratar om men jag vinner det att jag itne kan sättas dit för att tjafsa om en kollega.

Jag har fått gehör för min önskan att byta kontor till en annan ort. Det kommer att ta ett par månader men känns som om flera ton lyft frå mina axlar.

Nu kan allt bara bli bättre. Mörkret blev plötsligt lite ljusare.
Men kära nån! Du som har trivts så bra på din arbetsplats! Att folk inte kan bete sig som vuxna människor!
Hoppas det blir bra för dig snart!

Varför är du vaken så länge för?
för att det är jobbvecka men jag är hemma å är sjuk på grund av min vrickade fot, ska vara hemma nu natten mellan tisdag och onsdag med men sen jobb igen på onsdag kväll. Jobbar 21-07 så vill hålla rätt tider så att säga även nu när jag är hemma och är sjuk :)

Jag vet vad du menar men gjorde tvärt om (film först, sen bok) och det är ju mycket lättare!
Filmen är hyfsat baserad på första boken men slutet är helt annorlunda också.
Ja jag skulle ha tagit filmen först, brukar försöka göra det men jag tänkte inte så långt denna gång. Okej, jag såg ju knappt 5 minuter innan jag blev så irriterad. Dom kunde ju inte ens göra första scenerna rätt :banghead: (vad han gör på jobbet, vem som skjutsar honom från jobbet osv...) :meh:det borde liksom vara enkelt att få såna simpla saker rätt men tydligen inte :rofl::cautious: Var lite samma lika med Maze runner. Hade sett filmen å tyckte den (första filmen) var skitbra. läste sen alla böcker och dom var skitbra. Sen hamnade jag framför filmen igen och klarade inte av att se den... :o:meh:

Försöker få mina barn att skynda sig så vi blir klara nån gång :banghead: Sonen börjar kvart i åtta och vi äter fortfarande frukost

Jag vann auktionen (och särbon kollar inte här vad jag vet så det är säkert att lägga in bild :p):
236947395_43ea60c2-60e5-4280-ac2d-83569eefc914.jpg

Jag har en liknande till kolbriketter och han gillade den så mycket när jag köpte den.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
572
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama