Var?Jag bjuder på en lägenhet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var?Jag bjuder på en lägenhet
I Gävle! På söder nära stationen
Perfekt för dig juI Gävle! På söder nära stationen
Eller hur, krypavstånd både till bangården och plattform Tyvärr är det ju lite pricey på söder, men vi är åtminstone bara två som är med och vi verkar vara lika snåla båda två så än har jag lite hopp!Perfekt för dig ju
Du kan också komma hit!! heart Det finns en jättebra tapasrestaurang med vääääääldigt god sangria, eller hur @Malin_L?
Det gör jag!Bor inte du i Uppsala
Skönt för dig! Sånt där är tufft, jag har ju gjort nästan samma nyligen. Ta hand om dig lite extra mitt i allt så du orkar. För mig har det blivit riktigt bra på nya jobbet. Hoppas det blir samma för dig. KramLite baksmälla efter ett par rejäla samtal med arbetsledning och chef igår. Har blivit utsatt för riktigt fula saker av en kollega. Vägrade säga namn för att inte få det till att lbi en personfejd. De förstår och begriper fullt ut vem jag pratar om men jag vinner det att jag itne kan sättas dit för att tjafsa om en kollega.
Jag har fått gehör för min önskan att byta kontor till en annan ort. Det kommer att ta ett par månader men känns som om flera ton lyft frå mina axlar.
Nu kan allt bara bli bättre. Mörkret blev plötsligt lite ljusare.
SANGRIA? NÄR SKA JAG KOMMA?Du kan också komma hit!! heart Det finns en jättebra tapasrestaurang med vääääääldigt god sangria, eller hur @Malin_L?
Det gör jag!
JAAAAADet känns som att du behöver en weekend hitåt snart? heart
Det tycker jag låter som en ypperlig idé! Förutom att jag åker till Teneriffa 1-8/1Jag måste nog förbi där ändå och besöka en vän när jag är hemma, lite sneaky så där tycker jag att det kan beslutas om tapas besök i samma veva
Den är sjukt god! Jag lovar!!SANGRIA? NÄR SKA JAG KOMMA?
Ja, det krävde caps. Okej!
Komsi komsi! Du kommer nog gilla mitt lilla monster också, här om dagen använde hon ordet HÄPNA, korrekt, i en mening. Hon är så sjukt smartJAAAAA
Jag tror dig. Sangria är livet typDen är sjukt god! Jag lovar!!