Vad i hela friden gör vi del ,gud vet.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är hungrig :arghh:

Men halsen har gått från att klara av tre ostmackor och kall miso soppa till att klara av en halv macka :arghh: Så nu får jag vackert känna mig besegrad och försöka äta en till glass istället :down:

Svullnaden i ankeln har gått ner mer idag :up: Fortfarande ont men nu kan jag iaf gå lite mer normalt. Så ska jobba imorgon, men ta det lugnt. Tur jag har gott om tid på natten så jag inte behöver stressa :)
Funderar vad tusan jag ska göra för mat idag. Hade ju vart gott med en pizza :cautious:

Håller på att stöka i lägenheten, ska gå igenom garderoberna. Tar ett glas vin och lyssnar på Nicki Minaj på ashög nivå. Min fotograf ringer:
"Tja det är din favoritblatte va göru"?
"Eyy mannen whatz up?" vrålar jag.
Han kopplar ihop min fake-ghetto-hälsningsfras med musiken jag spelar och brister ut i jordens största gapskratt.
"Fan kärring kom igen nu va shit asså"

:rofl:

Hade en helt underbar eftermiddag med hästarna. Ställde ut dem i tur och ordning på gången för massage och pyssel. Det var så rogivande att vi alla höll på att somna till slut :love:

Nu sitter jag på jobbet och äter saffransgifflar och tar emot inställelse efter inställelse på tåg. Får se hur länge jag blir kvar ikväll.

Jag är förkyld och har UVI:( har flera grejer jag vill göra (laga mat, gå till affären, tvätta, fixa lite jobb) men jag orkar verkligen inte. Min kropp har sagt upp sig för dagen antar jag.

Varit ute i gråvädret och plåtat till bloggen. Plåtat en helt galen 80-tals outfit. En lastbil stannade, vevade ner rutan och snubben gjorde tummen upp :rofl:
Sitter nu under en filt och i soffan och försöker tina upp. Ska snart gå och bjuda granntanten på lunch, har massa rester kvar sen igår. Imorgon måste jag jobba :nailbiting: Har känts riktigt skönt med 2 dagars ledigt
Hur gick det med lägenheten du bjöd på??

Tappade just en kartong på huvudet. Och ställer mig själv den högst relevanta frågan: "Hur många konstiga vintageklänningar från typ 1985 kan en person rent logiskt behöva"? Kaos :banghead:

Är trött här med, fast jag har sovit lite på sängen.
Har ätit middag - Makaroner och falukorv. Men har ingen aptit alls:crazy:. Men det är troligen en av biverkningarna från någon av mina mediciner. Vet ej vilken:crazy:. Äter så många sorter nu varje dag, runt 12 st.:wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Hästhantering Vi är inackorderade i ett stall och våra två hästar har fått gå ensamma bara de två. Nu är det dags för bete och förra helgen släpptes...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 041
Senast: Sel
·
  • Låst
Tjatter Vi gör oss färdiga för läggdags! :D Är trött och katten Alice väntar på att vi ska lägga oss i sängen så att vi kan mysa mera :sleep...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
65 571
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
13
· Visningar
567
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama