Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är dödligt uttråkad
Håller tummarna.Vaknar med förkylning och till ety meddelande om att den andra jäkeln bjudit över mig igen dunkade i med mitt maxbud nu och sen får det vara bra.
Du kanske ska söka efter en Egen man (kvinna, kattunge, hen, ridlärare...) Sen självklart skriva en tråd om det
http://www.bukefalos.com/threads/letar-efter-min-kvinna.1425842/
Jag har min i sängen. Har iofs en uppblåsbar, det verkar de flesta inte ha. Men jag tror att det funkar med en vanlig också.Kan man lägga en spikmatta på sängen eller måste det vara hårt underlag?
Vaknar med förkylning och till ety meddelande om att den andra jäkeln bjudit över mig igen dunkade i med mitt maxbud nu och sen får det vara bra.
heartOk. Jag tror jag måste inse att jag mår sämre just nu än jag trodde. Har haft yrsel från och till sedan i fredags. Har haft sådana episoder vid två tillfällen tidigare, båda kopplade till att jag varit extremt stressad på jobbet. Har då varit hemma en vecka och vilat upp mig, och problemen har försvunnit. Har då också jobbat med förändringar i min attityd till jobbet och det har blivit ok. (Dessa episoder kom med ungefär ett års mellanrum). Den här gången har jag inte känt mig stressad och jag trodde helt enkelt yrseln berodde på något annat.
Nu kom svärmor och knackade på dörren för att hämta fönsterputsaren vi hade lånat och jag hittar inte laddaren. Har letat på alla upptänkliga ställen och den är bara borta. Och då bröt jag ihop en stund...
Nej, jag tror inte att jag mår så bra nej.
Ja kuratorn var mycket bekymrad över min sömn som säkert bidragit till den långsamma återhämtningen sen utmattningen .heart
Var försiktig med dig! Tänk på att hjärnan läker bäst under sömn så det är inte fel att sova mycket.
Ok. Jag tror jag måste inse att jag mår sämre just nu än jag trodde. Har haft yrsel från och till sedan i fredags. Har haft sådana episoder vid två tillfällen tidigare, båda kopplade till att jag varit extremt stressad på jobbet. Har då varit hemma en vecka och vilat upp mig, och problemen har försvunnit. Har då också jobbat med förändringar i min attityd till jobbet och det har blivit ok. (Dessa episoder kom med ungefär ett års mellanrum). Den här gången har jag inte känt mig stressad och jag trodde helt enkelt yrseln berodde på något annat.
Nu kom svärmor och knackade på dörren för att hämta fönsterputsaren vi hade lånat och jag hittar inte laddaren. Har letat på alla upptänkliga ställen och den är bara borta. Och då bröt jag ihop en stund...
Nej, jag tror inte att jag mår så bra nej.
Min hjärna är väldigt tydlig men sånt i perioder. Då kan jag lätt sova 10-12h/natt. Visst, jag missar egentid och sånt på kvällen, men det är bättre att kunna sova och må bra!Ja kuratorn var mycket bekymrad över min sömn som säkert bidragit till den långsamma återhämtningen sen utmattningen .
Jag gav honom lov att diskutera det med min läkare.
Ska få massage hos sjukgymnasten med.
Vad jag inte skulle ge för att vakna utvilad en morgon :/
Tror att det skulle laga mycket av min utmattning att faktiskt få sova
Vad jobbar du som?Wohoo en på jobbet är sjuk så vi måste ringa och avboka hennes patienter. Nya tider att erbjuda är i mitten av Januari!
Jag kan svara för jag minns äntligen! @Malin_L är audionomVad jobbar du som?