Gå å stödj fotbollen då istället för att sitta här o gnälla på herrfotboll vs damfotbollMåste man bara gå på sport av de med samma kön?
jag går sällan på fotboll alls
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gå å stödj fotbollen då istället för att sitta här o gnälla på herrfotboll vs damfotbollMåste man bara gå på sport av de med samma kön?
jag går sällan på fotboll alls
Nej varför då.Gå å stödj fotbollen då istället för att sitta här o gnälla på herrfotboll vs damfotboll
Ja? Jag svarar på hurvida Zlatan förtjänar en staty eller inte. Ni var ju några som misstrodde hans talang. Men strunt samma. Du verkar ju ha bestämt dig för att vi inte lyssnar på vad du säger.Tråden handlar öht inte om Zlatan!
Har du lyssnat på länken? För ni gör exakt det jag frågar om varför, lyfter fram en man!
Var någonstans har någon skrivit att han inte förtjänar en? Varför är du så pigg på att slå in öppna dörrar och lyfta en man istället för att hålla dig till frågan varför kvinnor inte lyfts fram lika mycket? Tror du att ingen känner till Zlatan och det är därför du sjunger hans lov? Vad har Zlatan gjort för damfotbollen i Rosengård? Tycker du han har en fräsch kvinnosyn?Ja? Jag svarar på hurvida Zlatan förtjänar en staty eller inte. Ni var ju några som misstrodde hans talang. Men strunt samma. Du verkar ju ha bestämt dig för att vi inte lyssnar på vad du säger.
Pia kan förmodligen bara drömma våta drömmar om att vara en lika stor förebild i Rosengård om vi nu ska lägga oss på den nivån.
Sedan tycker jag att hon gjort fantastiska prestationer och vänder mig icke alls emot att hon ska få en staty, hell yeah, börja bygg liksom. Men då ska väl själva anledningen vara hennes prestationer och inte att Z fick en då ska minsann en kvinna få en.
Att vara en av världens bästa spelare i den stora sporten med den grymma konkurrensen... jag tror inte alla förstår hur STOR han är!
Nej Pias karriär går inte att jämföra, då det är ofantligt mkt svårare att slå sig in blamd de bästa inom herrfotbollen. Krasst men sant!
Det räcker inte att vara bland de främsta, tagna medaljer mm. Det krävs ngt mer ofantligt för att få en staty.
Därför stt ni får skylla er själva som inte stödjer damfotbollen. Jmf hur många män som går på herrfotboll mot hur många kvinnor som går på damfotboll. När en match i damallsvenskan spelas är det ju knappt nån publik alls, tomma läktare. Varför är det så?
Mnja men åtminstonde dra av tröjorna...Herrallvenskan är ett skämt jämfört med de europeiska toppligorna (plats 18 i Europa några poäng före den vitryska ligan). Ändå tycker folk att den är så himla viktig att det är värt att slå ihjäl varandra för sakens skull.