Vad har du i din tacos?

Vad lite sås de åt! :D När vi har haft tacos till övernattningar i stallet behövs 4 burkar sås till ca 12-14 personer.
Och då åt jag förmodligen en tredjedel av en av de tre burkarna själv! Men så har det faktiskt varit med tidigare klasser också - flera burkar sås blir över, medan färsen, osten och majsen brukar ta slut. Vad gäller såsen igen så har jag iaf lärt mig att ställa några burkar åt sidan så att inte alla öppnas...

Liknande trådar

Övr. Barn Min son är bjuden på Halloweenfest nästa vecka hos en av sina bästa vänner, som är en klasskompis. Det är ett litet gäng barn som är...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 158
Hästvård Hej! Jag behöver lite hjälp med att se vilka stallhyror som är rimliga. Vi har ett privatstall utan ridskoleverksamhet men tar in...
Svar
19
· Visningar
1 817
Senast: Zamira
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
2 928
Senast: Zaria
·
M
Hästmänniskan Beslutsångest :cry: Har en häst sen två år tillbaka, när jag köpte honom var han helt "dassig" orättvist behandlad och nu är han...
Svar
4
· Visningar
940
Senast: ppauline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama