Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni som föreslår guacamole, menar ni riktig eller de där tillbehören som finns att köpa? Burkarna med 2% avokado i?
Jag gör egenNi som föreslår guacamole, menar ni riktig eller de där tillbehören som finns att köpa? Burkarna med 2% avokado i?
Ja precis, burkguacamole!
Eller inte. Jag vill ha hemgjord. Riktig och riktig går säkert att diskutera beroende på recept, men avokado är ju basen såklart. Och ingen creme fraiche, om jag får bestämma.
Ni som föreslår guacamole, menar ni riktig eller de där tillbehören som finns att köpa? Burkarna med 2% avokado i?
Jag köper oftast färdig guacamole som har 94 % avokado. Ibland gör jag egen.
Den är också riktig. Som tur är har de bytt namnet på burken så att det inte står Guacamole längre.
Typ sån här har jag svårare att förstå:
Innehållsförteckning
vatten, lök, tomat, solrosolja, paprika, modifieradstärkelse (tapioka) vassleprotein, salt (1,6%), avokado (1,5%), socker, jalapeño, vitlök, syra (e270,e330), surhetsreglerande medel (e575), arom (bl.a. avokado, lime) jästextrakt, kryddor. maltodextrin, förtjockningsmedel (e415), antioxidationsmedel (e338), emuleringsmedel (e450a, e472), färgämne (e141,e100) allergi information: innehåller mjölk
Ibland gör jag egen, när sonen äter gör jag den med kryddmix som man mosar ihop med 2-3 avacados för han gillar den bäst.Ni som föreslår guacamole, menar ni riktig eller de där tillbehören som finns att köpa? Burkarna med 2% avokado i?
Ibland gör jag egen, när sonen äter gör jag den med kryddmix som man mosar ihop med 2-3 avacados för han gillar den bäst.
Den på burk är vidrig och oätlig