Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Äldre Jag ska till Malmö i januari och ska ta mig fram med lokaltrafiken. Lättast verkar vara att ladda ner någon av Skånetrafikens appar? Det...
Svar
11
· Visningar
584
Senast: VLMF
·
Äldre Nu ska landsting gå samman i en kartell för att kontrollera priserna på de tjänster som hyresbolagen har. Förståeligt med tanke på...
Svar
2
· Visningar
349
Äldre Jag har världens största i-landsproblem som jag hoppas ni kan hjälpa mig med. Ska på min första skidresa, och tänkte då köpa egna...
Svar
18
· Visningar
950
Senast: VLMF
·
Äldre Enligt tidningarna är det storm på väg in över Sverige. Hur är det med er i Västsverige - blåser det hos er?
8 9 10
Svar
192
· Visningar
9 430
Senast: supersonic
·
Svar
0
· Visningar
379
Senast: cirkus
·
Svar
0
· Visningar
410
·
Äldre Hej. Vänder mig hit för att kanske få lite tips och idéer. För att göra en lång historia kort. En nära släkting har fått problem...
Svar
4
· Visningar
661
Senast: Tassa
·
Äldre Känner mig jätte barnslig, men jag bokstavligt talat panik. Jag fyller 30 imorgon, ingen som helst skillnad mot idag, men 30?! Jag vill...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 663
Senast: IngelaH
·
Äldre Sonen får en i julklapp men den ser ganska trist ut i färgerna, så tänkte man kunde styla till den lite. Men hur? Sprayfärg borde väl...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: Gammeln
·
Äldre Någon som har några erfarenheter av loppisappen Shpock att dela med sig av? Jag säljer gärna böcker och skänker intäkterna till olika...
Svar
1
· Visningar
772
Senast: Mirre
·
Äldre Varför har män rätt att stänga ute kvinnor från kommunala fotbollsplaner när kvinnor inte har rätt att stänga ute män från kommunala...
8 9 10
Svar
188
· Visningar
9 331
Senast: BornAgain
·
Äldre Nyfiken i en strut och med lite sjukstuga här hemma i jul behöver jag lite underhållning. Själv så byter jag och maken inte men vi...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 421
Senast: Sleepan
·
Äldre Slängde @prallan ur sig en inbjudan om lite julmat till folk i närheten. Inte för jag bor så nära, men jag nappade på erbjudandet, så nu...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: Vallmo
·
Äldre - Då säger vi så, Priffe. - Men Priffe, kan det vara så att... - Åh vad bra att du ringer, Prffe, men kan jag ringa dig om en stund...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 852
Senast: zoller
·
Äldre Är det någon som är kunnig ang. strandade hyror? Hyresnämnden är ju rätt på att man ska betala den gamla hyran, och inte den nya som...
Svar
12
· Visningar
920
Senast: tanten
·
Äldre Jag har lyckats tabba mig... Glömde en förpackning köttfärs i kylen några dagar. Sista förbrukningsdag 24e. Till råga på allt har det...
2 3
Svar
56
· Visningar
10 047
Senast: Saeta
·
Äldre Jag har småönskat mig en crock pot/slow cooker rätt länge, för det verkar väldigt behändigt att "slänga i" lite ingredienser och låta...
Svar
15
· Visningar
1 333
Senast: Mabuse
·
Äldre Någon som har tips om en bra reflexjacka? Det behöver inte vara den varmaste vinterjackan men den ska tåla väder och vind då jag ska ha...
2
Svar
22
· Visningar
1 996
Senast: Wingates
·
Svar
0
· Visningar
367
·
Äldre Är jag en jättehemsk och otacksam människa om jag blir irriterad på att barnen alltid bara får saker av sin mormor i present som går...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
8 407
Senast: Lipperta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar