Jag gillar direktrapporteringen på Sydsvenskan och HD.se: "Det blåser i Rosengård i Malmö. Mycket. Det blåser mycket." eller "Blåser i Hov. Två tomtar har vält."
Haha, jag också Växlar mellan den och buke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag gillar direktrapporteringen på Sydsvenskan och HD.se: "Det blåser i Rosengård i Malmö. Mycket. Det blåser mycket." eller "Blåser i Hov. Två tomtar har vält."
Eller hur? Jag tror folk verkligen hoppats på något dramatiskt, och när inget händer måste de rapportera något i alla fall!
Jag bor på hisingen och undrar om den passerat oss? Det blåser inte uppseende mycket tycker jag? Inte som jag förväntade mig
Enligt tidningarna är det storm på väg in över Sverige.
Hur är det med er i Västsverige - blåser det hos er?
Ja, och ni här hjälpte ju till att bygga upp förväntningarna
(fast jag vill förstås inte att saker ska gå sönder och folk skadas, men jag gillar häftiga väder)
jag trodde du bodde på landet med massa kaniner i trädgården!Bor högst upp i Göteborg typ och sjunde våningen på det. Och jag tycker inte det blåser så illa. Fönstren skakar men det gör dom ofta här uppe.
jag trodde du bodde på landet med massa kaniner i trädgården!
Nu tar det i händerna också
Johanneberg? Ringde nyss mamma för att höra läget men det kan inte vara allt för illa då hon sov. 168 cm över normalt vattenstånd.Haha. Nää. Ser Liseberg från mitt sovrumsfönster
Helt OT, men jag såg en gång en annons om "trädgårdstomtar i naturlig storlek".Nästa fråga är ju då hur stora tomtarna var men det känns lite som ett antiklimax, ja.