Jag bor på hisingen och undrar om den passerat oss? Det blåser inte uppseende mycket tycker jag? Inte som jag förväntade mig

Bor högst upp i Göteborg typ och sjunde våningen på det. Och jag tycker inte det blåser så illa. Fönstren skakar men det gör dom ofta här uppe.

Haha. Nää. Ser Liseberg från mitt sovrumsfönster ;)
Johanneberg? Ringde nyss mamma för att höra läget men det kan inte vara allt för illa då hon sov. :o 168 cm över normalt vattenstånd.

Här är det hur lugnt som helst, nyss ute med vovvarna på nattkissning. Lite nederbörd, ingen vind, på gränsen till snöblandat. :)

Här är det också lugnt nu,ingen blåst,inget regn och allt ser ut som det ska på tomten så vitt jag kan se i mörkret.

Blåser fortfarande rätt bra här. Knakar rejält i huset emellanåt. Medelvinden är nere i 17 m/s och byarna i 23 så det har ändå avtagit lite. Läste på sydsvenskan att de inte fått in några rapporter om personskador (skönt!) och väldigt få materiella skador. Folk har förberett sig väl, men jag har å andra sidan upplevt värre stormar än denna.

Ungefär 3-5 har här varit väldigt lugnt. Strax innan 6 ökade vinden rejält och nu är byarna inte att leka med :down:
Bor några mil söder om Växjö.

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fordon Jag kommer på en huvudled och cyklar. Ska svänga vänster och tar mig då till mitten av vägen då jag inte har någon bil bakom. Gör...
2
Svar
22
· Visningar
1 311
Senast: lingonben
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
800
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama