Nu är det en ring på vindkartan för mig, är det det för någon annan också? Vad betyder det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu är det en ring på vindkartan för mig, är det det för någon annan också? Vad betyder det?
Ingen ring på min?
Men vad mysko. Laddade om sidan två gånger, stängde läsaren och öppnade sidan igen. Urd driver med mig!
Men då betyder det inte "superstorm" då i alla fall!
Ändrade i mitt svar
Ahaaaaaa, missade att det stod vindhastighet då!
Kul, nu blev den ännu mer hypnotisk!
Det blåser en del här i Staffanstorp men inget katastrofalt. Däremot är de som skjuter raketer i det här vädret katastrofalt korkade.
Det blåser en del här i Staffanstorp men inget katastrofalt. Däremot är de som skjuter raketer i det här vädret katastrofalt korkade.
Va, har det börjat smälla i byn? Härutanför har det varit behagligt tyst, i alla fall till nyårsjakten - hoppas jag. Blåser gör det, men inte särskilt illa.
Det är första gången jag hör det för säsongen. Himla märkligt tillfälle att välja just idag. Väldigt trevligt om det kunnat koncentreras till nyårsafton.
Men vilka jävla nötter.
Eller varför inte sluta helt med smällandet? Gärna vackra raketer, men noll smällande.
Ahaaaaaa, missade att det stod vindhastighet då!
Kul, nu blev den ännu mer hypnotisk!
Var? Hittar inget ställe i Sverige där det blåser så mycket?Japp, nu blåser det rätt bra, 39-46 m/s enligt Monstermoms länk. Regnar också. Var ute för en stund sedan och fladdermössen håller sig inne ikväll. Nog bra för dem.
Såg nu att det står i km/h...Var? Hittar inget ställe i Sverige där det blåser så mycket?
Såg nu att det står i km/h...