Nice! jag har aldrig hört det i "verkligheten" men jag har en urusel vana att ibland läsa kommentarsfält under artiklar på Facebook, det borde man verkligen låta bli egentligenHeller aldrig hört Verkar vara ordning på min närhet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nice! jag har aldrig hört det i "verkligheten" men jag har en urusel vana att ibland läsa kommentarsfält under artiklar på Facebook, det borde man verkligen låta bli egentligenHeller aldrig hört Verkar vara ordning på min närhet!
Nice! jag har aldrig hört det i "verkligheten" men jag har en urusel vana att ibland läsa kommentarsfält under artiklar på Facebook, det borde man verkligen låta bli egentligen
Här i stan var det en kränkt man som härjade på insändarsida. Han hade kommit körande till en cykelöverfart där bilister har väjningsplikt mot cyklister, det är alltså välskyltat, det är trettiogräns, det är farthinder och whatnot. Iallafall hade han inte fattat att han hade väjningsplikt, varit nära att köra på en cyklist som då hade blivit upprörd. Bilistens reaktion på det? Han skrev "hur lär vi cyklisterna trafikregler? Den här verkade tro att den hade företräde... "Nice! jag har aldrig hört det i "verkligheten" men jag har en urusel vana att ibland läsa kommentarsfält under artiklar på Facebook, det borde man verkligen låta bli egentligen