En vindstöt sista halvtimmen så här är det nog på upphällningen :up:
Vovven ville gå ut så en snabbtitt med hjälp av pannlampan visar att det ser ut som innan det började,bara något fler kvistar på gräsmattan.

Nej fi fanken, hade det varit 60 m/s här hade jag nog varit lite mer brydd... :eek: Men 60 km/h räcker fint om jag får välja.
Här är det 2.5 m/s enligt Monsters karta. Det kan nog stämma rätt hyfsat (lyckas dock inte pricka min by men alldeles i närheten). Känner mig snuvad på stormen.

Jag bor på hisingen och undrar om den passerat oss? Det blåser inte uppseende mycket tycker jag? Inte som jag förväntade mig
Det värsta ska väl komma nu och fram till 2 inatt men vet inte då det börjar avta lite även här, eller så lugnar det sig lite för att spara krafter till senare:sneaky:

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fordon Jag kommer på en huvudled och cyklar. Ska svänga vänster och tar mig då till mitten av vägen då jag inte har någon bil bakom. Gör...
2
Svar
22
· Visningar
1 311
Senast: lingonben
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
800
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama