Nej fi fanken, hade det varit 60 m/s här hade jag nog varit lite mer brydd... Men 60 km/h räcker fint om jag får välja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Knappt nån.......Ja, det är viss skillnad
Enligt tidningarna är det storm på väg in över Sverige.
Hur är det med er i Västsverige - blåser det hos er?
Här är det 2.5 m/s enligt Monsters karta. Det kan nog stämma rätt hyfsat (lyckas dock inte pricka min by men alldeles i närheten). Känner mig snuvad på stormen.Nej fi fanken, hade det varit 60 m/s här hade jag nog varit lite mer brydd... Men 60 km/h räcker fint om jag får välja.
Känner mig snuvad på stormen.
Livet är orättvist, även när det gäller fördelning av stormar. Hade jag bara kunnat, så hade jag gärna skänkt några sekundmetrar! Jag kunde samlat ihop några sekundmetrar om dagen en vanlig vecka i nordvästra Skåne, och skickat upp en stämningsfull helgstorm som en fin gåva.
När jag bodde i krokarna där var det strömavbrott stup i kvarten även av rätt milda stormarStrömavbrott i sätila (Marks kommun) nu, ännu närmare
Jag bor på hisingen och undrar om den passerat oss? Det blåser inte uppseende mycket tycker jag? Inte som jag förväntade migNästa 23 s/m i byarna nu, Göteborg
Det värsta ska väl komma nu och fram till 2 inatt men vet inte då det börjar avta lite även här, eller så lugnar det sig lite för att spara krafter till senareJag bor på hisingen och undrar om den passerat oss? Det blåser inte uppseende mycket tycker jag? Inte som jag förväntade mig
Det blåser mindre nu än det gjorde vid 21.30Det värsta ska väl komma nu och fram till 2 inatt men vet inte då det börjar avta lite även här, eller så lugnar det sig lite för att spara krafter till senare
Jag gillar direktrapporteringen på Sydsvenskan och HD.se: "Det blåser i Rosengård i Malmö. Mycket. Det blåser mycket." eller "Blåser i Hov. Två tomtar har vält."