Allt lugnt här på mitten av skånska västkusten. Något på vår uteplats har flyttat plats men inget värre än så. Får se hur bilarna ser ut när vi kommer ut på parkeringen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ajaptdtddt rejält här.
Haha. Ja det bör den göra. Vid halv tre blåste det rejält här.Din autocorrect måste vinna något slags pris!
Nope fick ta en buss upp till Sthlm... lång historia....Ser ut som Sturup börjat ställa in avgångar nu, hann du iväg?
Det räcker med klass C för stormfälld skog men vill hon vara säker ta en med S.Kan nog behövas för hennes del som det ser ut !Sant, bara man ser till att anlita någon med behörighet. Minst klass S så de kan stormfällen.
Det räcker med klass C för stormfälld skog men vill hon vara säker ta en med S.Kan nog behövas för hennes del som det ser ut !
Verkar som det håller på att ge med sig men har fått använda motorsågen idag då jag var ute och inspekterade vägar !
Japp har jobbat mycket med stormfälld skog men har behörighet A-B och det som var fällt var mest torrträd som gått av och behövdes kapas i lagom längder för att jag skulle få dom av vägenDu är försiktig hoppas jag, stormfällen är otäcka.
Det verkar som det inte bkev så farligt ändå?