Allt lugnt här på mitten av skånska västkusten. Något på vår uteplats har flyttat plats men inget värre än så. Får se hur bilarna ser ut när vi kommer ut på parkeringen...

Jag vakna vid halv tre. Då ajaptdtddt rejält här. Samma sak vid fem. Blåser nu med men lite mer normalt.

Nu har vi stormen här runt knutarna, eller väldigt stark blåst åtminstone. Då är det skönt med några gosiga filtar och en hund som snarkar lite lagom, annars skulle jag inte kunna sova.

Det verkar som det inte bkev så farligt ändå?

Instämmer. Antingen var folk väldigt väl förberedda eller så var det inte så illa som de trodde det skulle bli. Jag minns däremot stormen -99 väldigt väl. Den får ju Urd att verka som en liten fis i rymden.

Och bilarna var bara rejält skitiga, så de hade klarat sig fint!

Liknande trådar

Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 065
Senast: Mabuse
·
Fordon Jag kommer på en huvudled och cyklar. Ska svänga vänster och tar mig då till mitten av vägen då jag inte har någon bil bakom. Gör...
2
Svar
22
· Visningar
1 311
Senast: lingonben
·
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
800
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama