Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev verkligen helt paff så kom mig inte för att säga något. Samma med kassörskan antar jag för hon såg lite ställd ut. Tyvärr- för den tanten hade nog behövt höra ett och annatWow.
Hur dum i huvudet får man bli?
Jag hade nog inte kunnat vara tyst, tror jag.
Jag hade önskat mig sådana keramiska stekpannor som inget fastnar i av sambon. Slutade med att jag fick beställa och hämta dem själv för några dagar sedan. Lite sur över att han inte kunde ordna det själv, men han betalade i varje fall. Nästa år skiter vi i presenterna tycker jag. Då kan jag köpa vad jag vill till mig själv på en gång istället.
Vi vuxna köper ej till varann, men min mor kan ändå inte hålla sigNyfiken i en strut och med lite sjukstuga här hemma i jul behöver jag lite underhållning.
Själv så byter jag och maken inte men vi uppgraderade kuddarna till varsin Wellpurkudde så såna köpte vi åt oss själva gemensamt och sen fick vi en peng av min bonuspappa och mamma. Av min syster som var här förra veckan fick vi lite produkter från Aloe Vera forever som hon säljer. Förhoppningsvis är alla friska till nyår så då firar vi jul med svärföräldrarna och kanske får något paket då med men allra mest ser jag fram emot ett riktigt julbord!
Så, vad har ni fått i julklapp?
Ja, jag är lite lätt besviken men inte helt överraskad.Men fy vad tråkigt att du fick fixa själv?
Han själv slapp fixa sin egen klapp antar jag?
Min mamma betalar gärna, menvill att man själv kommer på vad man vill ha, allra helst vill hon att man själv köper presenten, slår in den själv och tar med. Fördelen är att man slipper få något man inte vill ha eller som inte passar osv. Det tämligen pragmatiska synsättet har smittat av sig på delar av övriga familjen, så vi kan väl konstatera att det för oss vuxna inte är jättemycket överraskningar på julafton.Ja, jag är lite lätt besviken men inte helt överraskad.
Åh! Det ska jag be min partner köpa med från Ventimiglia om ett par veckor.Jag fick en grönsakskniv, brynstål, Attaché-bestick (hejdå alla gamla bestick!), presentkort på Ikea, pengar, choklad, del 2 av Ferrantes bokserie (redan utläst ) och på julklappsspelet en stor bit parmesan