Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sovhörlurar ? Hur ser dom ut ?Jag fick ett par pocketböcker, ett par sovhörlurar, hemgjord chilisylt.hemstickade vantar och ett broderat bokmärke.
Tillsammans med sambon ett 3dpussel, ticket to ride, en boll med ett 3d kulspel inuti.
Som ett pannband med mjuka hörlurar inbyggda.Sovhörlurar ? Hur ser dom ut ?
Är det möjligtvis Pigalle ni ska till?Jag hade bara önskat mig pengar och lite smågrejer av mina föräldrar så det fick jag, pengar av mormor och föräldrarna och några hudkrämer, fina rörstrandsskålar till min Mon Amie-servis, en fin bricka och en reflex-tassel som mammas jobbarkompis tillverkar.
Av min syster fick jag ett presentkort (eller en presentbok) som gäller på flera fina restauranger i Göteborg.
Jag och sambon fick gemensamt en sodastream och en steamer. Blev orimligt glad över detta! Speciellt strykjärnet, så skönt att slippa ta fram bräda och grejer och bara stryka på galgen.
Av min underbara man fick jag en natt i en svit på ett urgulligt hotell i Göteborg som jag sneglat på, med gammaldags inredning och supermysig atmosfär. Det hade han bokat så vi åker och gottar oss där om tre veckor och då ingår tydligen middag och bio
Känner mig mycket lyckligt lottad!
Min man. Till hans försvar så hade han en bättre plan först men den visade sig ha sålt slut och då blev han lite stressad. Vi har pratat några gånger om att jag borde köpa värktabletter på nätet för att spara pengar men så har jag inte tagit tag i det (eftersom apoteksvaror är så extremt o-kul att shoppa) så nu passade han på.
Vem gav dig det? Nån du känner väl? Så himla märklig present.
Apropå märklig present så stod jag i kön i mataffären och tanten före mig köpte ett storpack med Nutrilett (eller nån slags bantningsdryck) och berättar för kassörskan att det är en julklapp till en släkting och presenten borde bli uppskattad eftersom personen i fråga var överviktig.... Stackars släkting!
Vem gav dig det? Nån du känner väl? Så himla märklig present.
Apropå märklig present så stod jag i kön i mataffären och tanten före mig köpte ett storpack med Nutrilett (eller nån slags bantningsdryck) och berättar för kassörskan att det är en julklapp till en släkting och presenten borde bli uppskattad eftersom personen i fråga var överviktig.... Stackars släkting!