Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick en taklampa till vardagsrummet av pappa, ett spritset med 46 tyllar plus ett knivset från bror, choklad från mamma, te med honung och en tedil, ekologisk choklad och kattgodis av min buketomte, ett tvspel (Eternal Darkness) och en mössa av mig själv Riktigt nice!Nyfiken i en strut och med lite sjukstuga här hemma i jul behöver jag lite underhållning.
Själv så byter jag och maken inte men vi uppgraderade kuddarna till varsin Wellpurkudde så såna köpte vi åt oss själva gemensamt och sen fick vi en peng av min bonuspappa och mamma. Av min syster som var här förra veckan fick vi lite produkter från Aloe Vera forever som hon säljer. Förhoppningsvis är alla friska till nyår så då firar vi jul med svärföräldrarna och kanske får något paket då med men allra mest ser jag fram emot ett riktigt julbord!
Så, vad har ni fått i julklapp?
Vilka bra grejerJag har fått matpaket till Syrien, barnmorsketimmar och nödfiltar. Bra grejer från vänner som känner mig!
Och picknickteater- och konsertbiljetter.
Jag behöver få saker.