Bluetooth headset till iphone

Fast jag behöver inte trycka på knappen när den säger connected, samtalet är redan uppkopplat då? :confused:

Jag har BThörlurar från Kjell&xx för 149 kr, kommer i flera färger.. Va så nöjd att jag köpte ett par till...
Enda nackdelen kan väl va att "prattiden" bara är 5 timmar... Men ljudet är kanon... Har tom på lägsta volym som går jämt...

Men varför skulle ett par BT lurar inte funka med just iphone ? den går ju som sagt via bt å har ju inte med telefon som så att göra...

Liknande trådar

Fordon Scenariot är som följer: Vi är på väg att köpa en campervan, en VW Transporter som förvandlats till en liten husbil, och har hittat två...
Svar
6
· Visningar
365
Senast: Fetaost
·
Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
14 194
Senast: malumbub
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 013
Senast: Anonymisten
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
2 141
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar