Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag kanske är lite skadad av hästvärlden, där man täcker och skyddar och värmer och grejar till absurdum. MEN, jag vill gärna ha ett...
2
Svar
25
· Visningar
3 866
Senast: martha
·
Hundhälsa Vi har en ridgelös tik på 4 ½ år som haft 2 kullar förr 18 mån sen och tänkte ta en sista innan hon blir 7 år för vi vill behålla en...
2
Svar
22
· Visningar
4 881
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Ja jag promenerar ju relativt långt dagligen (upp till 2,5 timme) med min lilla bostonterrier. Ofta möter vi andra hundar att leka med...
Svar
6
· Visningar
1 078
Senast: Migo
·
Hundhälsa Det var längesen jag hängde här. Men nu behöver jag input från er, har ni inga idéer så ringer jag veterinären eftersom detta inte är...
2 3
Svar
47
· Visningar
14 672
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Fick hux flux ta över en Kinapuff igår. Vi har passat henne en gång innan och då var hon väldigt kräsen, då fick vi med ett foder, små...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 427
Övr. Hund Lördagen den 2/2 kommer jag och Lejonelle träffas vid hund/pulkaspåret vid Ånnaboda för en körtur i det preparerade hundspåret. Där går...
Svar
2
· Visningar
1 034
Hundhälsa Jag har självklart kontakt med veterinär, vi pratade senast idag och hon skulle fundera lite... Iaf, Loka är en öronhund, hon har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
18 493
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Svenska forskare har precis publicerat en intressant studie, länk till tidningsartikel, där de jämfört genetiken hos vargar och hundar...
Svar
5
· Visningar
2 711
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Ja låt höra nu vad nu anser om tvillingkoppel! Bu eller bä? När, var och hur isf? Jag har själv aldrig använt det och är lite velig...
2
Svar
20
· Visningar
7 112
Senast: MM
·
Hundhälsa Fritte har roströda missfärgningar på några av klorna, och slickar sig lite väl mycket för att matte ska vara lugn. Läste att man kan...
Svar
6
· Visningar
22 939
Övr. Hund Jag har en månad framför mig där hundarna tyvärr måste vara med mig mycket på jobbet, tyvärr är det inte alltid de kan vara på kontoret...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 413
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Vi har inte en av våra hundar boende hos oss, utan hos grannarna istället. Han spyr tydligen ganska mycket där (vilket vi nyss fick...
Svar
7
· Visningar
5 400
Hundavel & Ras Låt oss diksutera! I senaste numret av Härliga hund har Memea Mohlin fått ganska mycket utrymme att diskutera och debattera kring den...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 646
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Ni som har fött upp någon kull valpar, har ni skattat för dessa efter försäljning?
2
Svar
22
· Visningar
10 676
Senast: ldmedett
·
Hundhälsa kollade igenom valpens tänder nyss och blev chockad!:confused: vet inte vad de tänderna heter men det är de som sitter längst fram...
Svar
19
· Visningar
4 450
Senast: CurlySue
·
Svar
0
· Visningar
566
Senast: northang
·
Hundhälsa Jag har en cavalierdam som börjar bli åt åren (fyller 12 i år) och imorse stötte vi på ett "nytt" problem - hon fryser så mycket att hon...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Domino_s
·
R
Övr. Hund Jag vet att det finns trådar om aktiveringstips men det här är kanske lite specialfall. Jag behöver tips på vad jag kan göra med min...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 433
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Vad kan man göra för att lindra klåda hos sin hund? Veterinär är bokad till på torsdag men vill försöka lindra klådan tills dess...
Svar
10
· Visningar
5 071
Hundavel & Ras Då jag blev tvungen att köra hem foderhästen i helgen och därför behöver sätta fokus på något annat får ni stå ut med ännu en rastråd:D...
Svar
11
· Visningar
1 506
Senast: Grana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka