Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Vi har inte en av våra hundar boende hos oss, utan hos grannarna istället. Han spyr tydligen ganska mycket där (vilket vi nyss fick...
Svar
7
· Visningar
5 406
Hundavel & Ras Låt oss diksutera! I senaste numret av Härliga hund har Memea Mohlin fått ganska mycket utrymme att diskutera och debattera kring den... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
14 653
Senast: Aliide
·
Övr. Hund Ni som har fött upp någon kull valpar, har ni skattat för dessa efter försäljning? 2
Svar
22
· Visningar
10 712
Senast: ldmedett
·
Hundhälsa kollade igenom valpens tänder nyss och blev chockad!:confused: vet inte vad de tänderna heter men det är de som sitter längst fram...
Svar
19
· Visningar
4 453
Senast: CurlySue
·
Svar
0
· Visningar
566
Senast: northang
·
Hundhälsa Jag har en cavalierdam som börjar bli åt åren (fyller 12 i år) och imorse stötte vi på ett "nytt" problem - hon fryser så mycket att hon...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: Domino_s
·
R
Övr. Hund Jag vet att det finns trådar om aktiveringstips men det här är kanske lite specialfall. Jag behöver tips på vad jag kan göra med min... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 441
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Vad kan man göra för att lindra klåda hos sin hund? Veterinär är bokad till på torsdag men vill försöka lindra klådan tills dess...
Svar
10
· Visningar
5 071
Hundavel & Ras Då jag blev tvungen att köra hem foderhästen i helgen och därför behöver sätta fokus på något annat får ni stå ut med ännu en rastråd:D...
Svar
11
· Visningar
1 506
Senast: Grana
·
Övr. Hund Jag visste inte riktigt hur jag skulle sätta rubriken. Men idag fick jag bekräftat det som jag trott hela tiden, att min skällapa...
Svar
8
· Visningar
1 224
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Var hos vetrinären igår och kasterade Melker. Och har fått många frågor varför och om han har varit sjuk eller så. Kasterade mest för...
Svar
12
· Visningar
1 709
Senast: vallhund
·
Hundhälsa I lördags fick min flat ett sår på bakbenet, ovanför stora trampdynan mot hasen. Ca 2cm brett och en ficka som ett upp och nervänt U...
Svar
9
· Visningar
1 101
Hundhälsa Jag och min sambo skaffade oss en liten valp (korsning tax/pinscher) i slutet på förra året. Max som han heter är nu ca 4 månader och...
Svar
18
· Visningar
9 719
Senast: Penny_Lane
·
Övr. Hund Har i ca 1 år haft ett halvt öga på annonser efter en stor hund att utöka familjen med. Men det blev inte riktigt så. Istället så blir...
Svar
11
· Visningar
1 367
Senast: MikaTela
·
L
Svar
0
· Visningar
562
Senast: lbb
·
Övr. Hund Min snart treåriga hane (varit verksam inom avel) har en ovana som jag blir galen på. Han ska pissa KONSTANT eller ja, det ska revir...
Svar
11
· Visningar
1 345
Senast: Fragile
·
Hundavel & Ras Mina föräldrar vill skaffa hund igen efter att ha varit utan egen i 4 år. De har tidigare haft två schäfertikar (inte samtidigt). Jag... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 808
Senast: lady_vip
·
Svar
0
· Visningar
135
Övr. Hund Han är beundransvärd SeUch SeVch LP1 Midnight Fantasy Mad Max "Taggen" Han ställer upp och älskar att jobba Spottar i nävarna och...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: kicki71
·
Övr. Hund I morse fick jag ett mail om att en av tikarna i Ipods första kull är officiellt godkänd polishund för skarpt läge! :bump: I... 2
Svar
26
· Visningar
4 835
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka