Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Har tittat på hundraser inför framtiden ett tag nu och slås av att alla hundraser jag fastnar för också har lätt till skall. Jag vet...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
23 325
Senast: Bison
·
Övr. Hund .... Allting gott!!! NANOOK HAR HITTAT HEM!!! Aussien Nanook som blev stulen för 2,5år(!) sen har äntligen kommit hem till sin...
Svar
12
· Visningar
1 741
Senast: RubinNovak
·
Hundträning Står inför att skaffa min första egna hund, och behöver lite tips och input vad gäller aktivering/träning. Vill ha en aktiv hund och är...
Svar
14
· Visningar
4 333
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Efter många hundlösa år är nu med "hemmaman" och då ska det såklart bli hund igen, men vilken ras? Hunden i våra hjärtan är och...
2
Svar
35
· Visningar
4 417
Senast: HeleneK
·
Hundavel & Ras Har ni tipps vilken hundras som skulle passa oss? Vi är ett par på 32 år. Två barn 6 och 9 år. Egen gård. Mannen jobbar heltid och har...
2
Svar
22
· Visningar
3 569
Senast: ch791022
·
Övr. Hund Min äldsta tik på snart 2,5 år har blivit lite dämpad och vågar/vill inte riktigt ta för sig. Ett skäl är förmodligen pga att hon nyss...
Svar
11
· Visningar
1 260
Hundträning Mina whippar blir väldigt lätt såriga omkring trampdynorna när de springer lösa på vintern. Jag undviker förstås hård snö och skare, men...
Svar
2
· Visningar
960
Övr. Hund Som nog många här vet har jag en Finsk lapphund, en ras som främst sägs ha varit renvallare men även används till jakt och vakt även om...
2
Svar
36
· Visningar
5 278
Senast: Disen
·
F
Övr. Hund Hejsan! Jag är ute efter en Sibirien Husky men vill veta allt om rasen. Jag har lånat böker hyrt filmer kollat på nättet men alla...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 682
Senast: Jenka
·
Övr. Hund pga ett oväntat dödsfall i familjen så tvingas vi att omplacera vår fina långhåriga schäferhane. Vi vill att det hela ska börja med...
Svar
2
· Visningar
1 004
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min hund är 11 år och hon får lätt blod i mun när hon leka med snö men varför hon får blod i mun?
Svar
5
· Visningar
840
·
Hundhälsa Blir galen på min sambos snart 16 månaders tik, hon går runt och gnäller nästan konstant sen 2 veckor tillbaka. trodde först att det...
Svar
5
· Visningar
1 094
·
Övr. Hund Satt och fundera igår över skillnaden på sällskapshundar och jakthundar. Jag är uppvuxen med bara jakthundar (tax, beagle, basset och...
Svar
12
· Visningar
3 338
Senast: lbb
·
Övr. Hund .. A little more action, please!! http://www.youtube.com/watch?v=R2pVmO4oWPQ
Svar
19
· Visningar
1 569
Senast: Sel
·
Övr. Hund Västarna Protector Pro, vet ni om dessa västar är bra och om dom håller vad de lovar?? Lite mer fakta om dessa västar, om någon har...
Svar
0
· Visningar
589
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund Jag har en dvärgschnauzer (4 år, okastrerad) som är väldigt kräsen eller rent av helt osugen på mat. Känns som om jag har försökt...
Svar
11
· Visningar
2 701
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Behöver lite förslag på kennelnamn. Jag har två som jag gillar men behöver fler förslag. :D Raserna är Lancashire heeler och Jack...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Äntligen har vi hittat rätt vovve! Vi är så förväntansfulla hela familjen, tyvärr dröjer det nog minst en månad innan han är här hemma...
2
Svar
36
· Visningar
11 137
Senast: Laa
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet? Min äldsta skulle nog egentligen behöva fisk/laxolja, men jag tycker inte att hon mår riktigt bra av det...
Svar
13
· Visningar
7 875
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad har ni för erfarenhet av att ha okastrerad tik och hanhund tillsammans? Båda hundarna kommer att vara köpta med bibehållen avelsrätt...
Svar
18
· Visningar
7 292
Senast: Lazy Lady
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka