Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Upptäckte idag en grej på min hunds överläpp, har Googlat omkring lite och hittat att folk pratar om åldersvårtor, kan detta vara en...
Svar
6
· Visningar
13 975
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Efter en lång tids problem efter kastrering av tik av vad veterinären trodde var en reaktion på tråden så har nu bulan spruckit och ut...
Svar
8
· Visningar
2 384
Senast: MikaTela
·
Hundhälsa Jag har en finska lapphund hemma som snart blir 9 månader som är väldigt dålig på att äta. Detta har blivit värre den senaste tiden och...
Svar
8
· Visningar
1 671
Senast: Huginn08
·
Övr. Hund Jag har två egna hundar och passar en hund från uppfödaren. Denna hund ska omplaceras när ett bra hem dyker upp. Jag har passat henne...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 946
Senast: Emor
·
Övr. Hund Hur mycket kostar det er i månaden att utfodra hundar i storlek med njuffe, cane corso eller leonberger? Jag har fått tips om en...
Svar
10
· Visningar
2 901
Övr. Hund Det hela började i oktober 2011. Då var jag valphjälp åt en vän som tog kull på sin arbetstik. Många timmar spenderades i valplådan...
2
Svar
35
· Visningar
3 772
Senast: Migo
·
Hundhälsa Tips på att få ena hunden att äta bättre och andra hunden att äta mindre typ. Min ena basenji är ett bottenlöst hål. Hon kan...
Svar
11
· Visningar
1 451
Hundhälsa Förra torsdagen blev vi med valp. Den var inte vaccinerad, avmaskad eller registrerad. I fredags var vi hos veterinären så hon har nu...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Yttik
·
Övr. Hund Ok here we go :D Vad krävs för att få tävla agility? Vad innebär inoficiella tävl resp oficiella? Hur hög mankhöjd på small...
Svar
4
· Visningar
1 341
Senast: Verre
·
Övr. Hund Som flera här inne vet så har jag under en knapp månad varit hundvakt åt en helbror till min unghund (1½ år gammal), då han krävde...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 352
Senast: ch791022
·
Hundhälsa En av de hundar jag träffar på ständigt och jämt är en supertrevlig labradortik. Hon är dock jäkligt fet och ser helt seriöst ut som en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 809
Senast: Shark
·
Övr. Hund En vän ska börja utbilda sin vovve till diabeteshund. Är det någon här som har en sådan och hur länge tog det innan vovven fattade...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Idag när jag lämnade hunden ensam två timmar och for till gymmet hände en olycka inomhus. Jag gav honom en större lammbit än vanligt...
2
Svar
20
· Visningar
2 781
Hundhälsa Som rubriken säger, hjälp mig och min problem hund! :D Jag tycks inte hitta NÅGOT foder som inte går att matcha kriterierna. Bryr mig...
2
Svar
30
· Visningar
6 433
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras Det är såhär att jag har en hund på snart tre år som är mer sjuk än frisk. Hon har har ögoninfektion x2, halsinfektion, hudinfektion...
Svar
6
· Visningar
1 668
Senast: Shark
·
Hundavel & Ras Delade raser = raser som har en uttalad arbetande typ och en utställningstyp. Inte raser som är officiellt delade (efter typ hårlag)...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: alenchik
·
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av servicehundar? All erfarenhet är av intresse! Den typ av servicehund som är intressant är...
Svar
2
· Visningar
780
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Igår såg jag att vår stora hund haltade lite bak när han travade. Pga av vädret den senaste tiden har vi tagit det rätt lugnt med motion...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 667
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min tik har en juvertumör som jag upptäckte i mitten av november. Bestämde mig direkt att INTE operera, hon har haft en del grejer...
Svar
10
· Visningar
6 646
Senast: vallhund
·
Övr. Hund nu behöver jag alla bra tips och träningsmoment ni bukare har! :idea: när vi skaffade kovo (chihuahua) för tre årsen bodde vi i stan...
Svar
2
· Visningar
927
Senast: Jenka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Mata småfåglarna
  • lagom smakligt men bra torrfoder