Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Blir galen på min sambos snart 16 månaders tik, hon går runt och gnäller nästan konstant sen 2 veckor tillbaka. trodde först att det...
Svar
5
· Visningar
1 101
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Satt och fundera igår över skillnaden på sällskapshundar och jakthundar. Jag är uppvuxen med bara jakthundar (tax, beagle, basset och...
Svar
12
· Visningar
3 342
Senast: lbb
·
Övr. Hund .. A little more action, please!! http://www.youtube.com/watch?v=R2pVmO4oWPQ
Svar
19
· Visningar
1 570
Senast: Sel
·
Övr. Hund Västarna Protector Pro, vet ni om dessa västar är bra och om dom håller vad de lovar?? Lite mer fakta om dessa västar, om någon har...
Svar
0
· Visningar
590
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund Jag har en dvärgschnauzer (4 år, okastrerad) som är väldigt kräsen eller rent av helt osugen på mat. Känns som om jag har försökt...
Svar
11
· Visningar
2 704
Senast: Jenka
·
Hundavel & Ras Behöver lite förslag på kennelnamn. Jag har två som jag gillar men behöver fler förslag. :D Raserna är Lancashire heeler och Jack...
Svar
0
· Visningar
629
Senast: Narcissa
·
Övr. Hund Äntligen har vi hittat rätt vovve! Vi är så förväntansfulla hela familjen, tyvärr dröjer det nog minst en månad innan han är här hemma... 2
Svar
36
· Visningar
11 179
Senast: Laa
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet? Min äldsta skulle nog egentligen behöva fisk/laxolja, men jag tycker inte att hon mår riktigt bra av det...
Svar
13
· Visningar
7 878
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Vad har ni för erfarenhet av att ha okastrerad tik och hanhund tillsammans? Båda hundarna kommer att vara köpta med bibehållen avelsrätt...
Svar
18
· Visningar
7 337
Senast: Lazy Lady
·
Hundträning Jag undrar helt enkelt hur ni får en hund att lära sig att vara tyst med enbart positiv förstärkning! Anta att man köper valp som...
Svar
9
· Visningar
2 141
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Satt precis och kollade igenom min ena hund som blev biten för exakt en månad sen och fick sy ihop såret. Jag tog själv bort stygnen...
Svar
3
· Visningar
8 072
Senast: Misiaczek
·
Hundavel & Ras Jag går i hundköpartankar, men då det inte kommer kunna bli verklighet på över närmare två år så funderar jag hit och dit på olika...
Svar
8
· Visningar
5 807
Senast: Flisans
·
Hundhälsa Kommer ju ev. få hem en liten valp i mitten få februari. Och tankarna snurrar ju hela tiden. Jag är så galet förväntansfull och glad...
Svar
19
· Visningar
2 371
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Behöver lite råd. Är som så att min granne har fått en 1 års tik som har fått gått i kopplet precis som hon vill. Hon drar något...
Svar
3
· Visningar
762
Senast: RubinNovak
·
Övr. Hund Jag har en utehund ... jag har det svalt inne, öppnar alltid ett fönster på natten. Ändå har jag en herre som börjar vanka omkring...
Svar
19
· Visningar
2 397
Senast: starcastle
·
Övr. Hund Jag har hittat en utställning i dk som jag vill åka på. Tyvärr har jag slarvat med att rabiesvaccinera. De fick senaste sprutan i juli... 2
Svar
26
· Visningar
2 338
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag har hört lite om specialsök, och det verkar som om det skulle kunna vara en lämplig sak att aktivera hjärnan på min hund inomhus... 2
Svar
21
· Visningar
6 327
Senast: Migo
·
Hundhälsa Började fundera när jag läste tråden om seniorkoll... Har en Rottweilertik född 07 som har pålagringar på armbågarna, lindrig resp...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Det börjar dra ihop sig för vaccination och Akilles årliga levaxinprover. Jag funderar på att be om en seniorkoll också när vi ändå är...
Svar
6
· Visningar
1 312
Övr. Hund En snabb fråga! Har man inte rätt att få ersättning för förlorad arbetsinkomst när man är tvungen att uppsöka veterinär på arbetstid... 2
Svar
31
· Visningar
4 555
Senast: Zqathan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka