Sv: Korta och inte så vanliga namn?
Hehe, vi funderade på att döpa Ipod till Ister när han var valp, för att han var så tjock
Att döpa en hund till Trilska låter som att be om problem....
Tack båda för förslagen! Ett problem när man är från Småland är ju de här R:en.. Jag har försökt att hitta namn som inte innehåller det, annars tycker jag Trixa och Trassla är jättefina!
Har också funderat på: Toka, Tjusa, Tippex (), Taco och Teckna..
Svårt! Vill helst inte ha ett för vanligt namn heller, så där går typ Tindra och Tipsy bort.. Och så ska det ju låta bra ihop med Ipod. Många krav! Haha
Tindra, Tjockis () Tian, fast det kanske inte är eran tionde hund? Trassla, Trilska (nä jag är inte ett dugg inspererad av min odåga, som just nu håller på att driva mig till vansinne) Truska,
Hehe, vi funderade på att döpa Ipod till Ister när han var valp, för att han var så tjock
Att döpa en hund till Trilska låter som att be om problem....
Sel skrev:Topsy
Turvy
Topp
Tipsy ; )
Trix
Tack båda för förslagen! Ett problem när man är från Småland är ju de här R:en.. Jag har försökt att hitta namn som inte innehåller det, annars tycker jag Trixa och Trassla är jättefina!
Har också funderat på: Toka, Tjusa, Tippex (), Taco och Teckna..
Svårt! Vill helst inte ha ett för vanligt namn heller, så där går typ Tindra och Tipsy bort.. Och så ska det ju låta bra ihop med Ipod. Många krav! Haha