Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund En vän ska börja utbilda sin vovve till diabeteshund. Är det någon här som har en sådan och hur länge tog det innan vovven fattade...
Svar
8
· Visningar
984
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Idag när jag lämnade hunden ensam två timmar och for till gymmet hände en olycka inomhus. Jag gav honom en större lammbit än vanligt... 2
Svar
20
· Visningar
2 784
Hundhälsa Som rubriken säger, hjälp mig och min problem hund! :D Jag tycks inte hitta NÅGOT foder som inte går att matcha kriterierna. Bryr mig... 2
Svar
30
· Visningar
6 452
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras Det är såhär att jag har en hund på snart tre år som är mer sjuk än frisk. Hon har har ögoninfektion x2, halsinfektion, hudinfektion...
Svar
6
· Visningar
1 669
Senast: Shark
·
Hundavel & Ras Delade raser = raser som har en uttalad arbetande typ och en utställningstyp. Inte raser som är officiellt delade (efter typ hårlag)...
Svar
13
· Visningar
1 484
Senast: alenchik
·
Övr. Hund Någon här som har erfarenhet av servicehundar? All erfarenhet är av intresse! Den typ av servicehund som är intressant är...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Igår såg jag att vår stora hund haltade lite bak när han travade. Pga av vädret den senaste tiden har vi tagit det rätt lugnt med motion... 3 4 5
Svar
92
· Visningar
7 667
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min tik har en juvertumör som jag upptäckte i mitten av november. Bestämde mig direkt att INTE operera, hon har haft en del grejer...
Svar
10
· Visningar
6 662
Senast: vallhund
·
Övr. Hund nu behöver jag alla bra tips och träningsmoment ni bukare har! :idea: när vi skaffade kovo (chihuahua) för tre årsen bodde vi i stan...
Svar
2
· Visningar
930
Senast: Jenka
·
Hundträning Hur tränar ni att eran hund inte får hälsa på alla man möter? När personer försöker locka på hunden eller går fram och klappar, trots...
Svar
11
· Visningar
1 419
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Om ni hade kunnat säga något till er själva som ni vet nu, som ni inte visste när ni tog hem eran första valp, vad skulle det vara... 2
Svar
23
· Visningar
2 038
Senast: Hyacinth
·
Hundhälsa Gud vad tiden går sakta när man sitter och väntar på att få åka till veterinären. :( Jag håller på att oroa ihjäl mig för mitt hjärta...
Svar
8
· Visningar
1 088
Senast: Lazy Lady
·
Hundavel & Ras Efter att ha läst några andra trådar här dök en tanke upp. Finns det någon hundras som är en riktig "soffpotatishund"? En sån som tycker... 2 3
Svar
43
· Visningar
5 194
Hundavel & Ras Jag tänker mig att jag ska köpa en till hund under 2014. Jag har idag en rottistik som snart blir 2 år, och jag tänker inte skaffa någon... 2
Svar
26
· Visningar
2 366
Senast: Laa
·
Övr. Hund Någon som har erfarenhet av den kursen? Är det värt att gå? Någon som kan berätta lite om den, kanske är det någon som gått den hos Eget... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 698
Senast: Mitra
·
Hundhälsa Jag hade tänkt byta till "Vom og hundemats" färskfoder. Men de finns ingen återförsäljare i staden jag bor... Går det att beställa på...
Svar
13
· Visningar
2 607
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Har jag aldrig hör innan. Men såg en annons om en nu, renrasig men utan stamtavla dock :grin: Finns det en typ av mops som kallas...
Svar
6
· Visningar
6 759
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Kom att tänka på detta innan idag, att när jag för fick min hund så fick man väldigt mycket tips från hundfolk man mötte, och eftersom... 2 3
Svar
57
· Visningar
4 981
Senast: Blueberry
·
H
Övr. Hund O nu menar jag ej de som just ni tycler är vackra utan de bilder som verkligen är ngt att titta på:) Iaf de ska inte va suddiga o en... 50 51 52
Svar
1 035
· Visningar
97 487
Senast: fryckan
·
Övr. Hund På hur många hundar ni har och varför ni har just det antalet? :D 2
Svar
29
· Visningar
2 186

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser