Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Möjligen dagens dummaste fråga, men jag är otroligt nyfiken på vad svaren kommer att bli! ;) Ni med erfarenhet av båda: När fick ni...
Svar
18
· Visningar
4 091
Senast: Nordthor
·
Hundhälsa Hunden är snart 11 år, vital för sin ålder. För 1,5 månad sedan började hon kissa blod på en halv dag, veterinär söktes upp samma dag...
2
Svar
24
· Visningar
6 961
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Om hundvalpar på 6 månader, trygga utan problem kan lämnas hemma med resten av hundflocken i 8 timmar med rastning av utomstående 4 ggr...
Svar
4
· Visningar
947
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Sonen ställde sin shiba idag på My dog. När han stod på bordet gick domaren och två aspiranter fram till honom han blir då rädd och...
2 3
Svar
47
· Visningar
9 054
Senast: Ela
·
Övr. Hund Är det någon här som är håller på med juniorhandling? Mina barn ställer sina Shibor en del och tycker detta är jättekul nu funderar...
Svar
0
· Visningar
601
·
Hundavel & Ras Nu är jag och Sambon i hundköpartankar. Jag har funderat flera gånger förut men det har aldrig blivit av. Delvis pga. pengar och...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 848
·
Övr. Hund Vår omplacering Ila har bott hos oss sedan i våras. Vid ett fåtal tillfällen har det hänt att hon gjort ifrån sig inomhus under natten...
Svar
18
· Visningar
8 948
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Min hund är nyligen utredd väldigt nogrannt för hälta fram, som vi trodde var ocd men det visade sig vara en gammal sträckning som satt...
2
Svar
21
· Visningar
8 968
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Var precis ute på en liten e.m promenad med lilla P, Schäfern fick vara inne då han har varit lite dålig idag. Vi tog vägen över fälten...
2
Svar
31
· Visningar
3 806
Senast: supersara
·
Hundträning Ni som tävlar och tränar, vilket moment tycker ni var svårast att lära? Vilket moment tror ni flest har problem med? Vi har än så länge...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 650
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Startar en ny tråd i ämnet Treibball eftersom den förra tråden var fyra år gammal :angel: Tänkte att nu har det ju gått några år sedan...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Migo
·
Övr. Hund Bild från skogen idag! Första skogspromenaden, hon höll bra koll på mig fram tills hela världen försvann när hon hittade någon extra god...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Lupin
·
Hundavel & Ras Hej! Min mamma har börjat fundera på en ny hund, då vi tyvärr fick ta bort vår tidigare hund förra sommaren. Nu funderar vi på...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Virrig
·
Hundavel & Ras Förlåt, men här kommer ännu en rastråd... Om man vill ha en hund med rottweilerns mentalitet men utan aktiveringsbehovet, vad vill man...
2
Svar
32
· Visningar
4 838
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Hallojsan bukevärlden. :) Jag och en god vän satt och diskuterade hennes lilla söta jaktlabbe. :D Och min goda vän tyckte hennes...
Svar
5
· Visningar
1 329
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag har lovat att ta hand om Fridolfs halvbror fram till mellandagarna. Han är inte rumsren, biter sönder prylar i massor och saknar...
2
Svar
24
· Visningar
4 154
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej! En liten fundering såhär på kvällen.. Det finns ju några raser där pälsen på nosen klipps bort. När denna klipps är det ju smärre...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Kaluna
·
Övr. Hund Är det några här som ska på MyDog i Göteborg nästa helg? Vilka dagar ställer ni ut och vart? Ska någon tävla i lydnadsklasserna...
Svar
18
· Visningar
1 297
Senast: Libra
·
Hundavel & Ras Finns det nån kennel kvar som avlar på "sällskapsschäfrar"?Jag vill ha en schäfer som är lugn, som jag kan ha med mig i stallet och ut...
32 33 34
Svar
664
· Visningar
47 876
Senast: Tjurskallig
·
Övr. Hund Hittade en sån här tråd i ett av hästforumen och blev nyfiken på vad det skulle dyka upp för fina bilder här om man skapade en likadan...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 948
Senast: Kibani
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka