Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag och Linus ska på inoff utställning den 12/1 i Sollentuna , fler som ska dit?
Svar
1
· Visningar
665
Senast: Yhlva
·
Övr. Hund Jag har ofta mina hundar lös, mycket i skog o på fjäll o så och skulle vilja få tag i en bra bjällra av något slag att fästa i...
Svar
4
· Visningar
1 459
Senast: Lazy Lady
·
Övr. Hund Jag har ju en oreggad vallhund. Så jag vet ju att problemet i grund och botten är att hunden bör få valla och att det är väldigt vanligt... 2
Svar
32
· Visningar
3 574
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Hur är det att bo i Norge och ha hund? Finns det hunddagis, eller är det lätt att få ta på dagmatte? Hur är synen på hund där nere, har...
Svar
6
· Visningar
3 801
Övr. Hund Att matcha energinivån mellan hundägare och hund är ju inte alltid så lätt så vilket/vilka situationer tror ni fungerar bäst? 1...
Svar
13
· Visningar
1 745
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Behöver lite tips ang klickerträningen med min ena hund. Han kan sitt, ligg, inkallning, platsliggning osv. Men nu när jag försöker...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Var iväg för att para min tik idag men hanhunden hade inte riktigt koll på läget :smirk: :rofl: Det är första gången för bägge... 2 3
Svar
44
· Visningar
11 244
·
Hundhälsa Min hund bajsar (när han bajsar mycket) jättelånga spaghettiliknande korvar. Inte lika tunna som spaghetti då förstås, men det är en... 2
Svar
32
· Visningar
11 522
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Hej! Snälla hjälp mig med tips och tankar då mina egna har tagit slut - trots att inlägget är långt!! Förra året började min...
Svar
4
· Visningar
1 228
·
Övr. Hund Möjligen dagens dummaste fråga, men jag är otroligt nyfiken på vad svaren kommer att bli! ;) Ni med erfarenhet av båda: När fick ni...
Svar
18
· Visningar
4 101
Senast: Nordthor
·
Hundhälsa Hunden är snart 11 år, vital för sin ålder. För 1,5 månad sedan började hon kissa blod på en halv dag, veterinär söktes upp samma dag... 2
Svar
24
· Visningar
6 968
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Om hundvalpar på 6 månader, trygga utan problem kan lämnas hemma med resten av hundflocken i 8 timmar med rastning av utomstående 4 ggr...
Svar
4
· Visningar
949
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Sonen ställde sin shiba idag på My dog. När han stod på bordet gick domaren och två aspiranter fram till honom han blir då rädd och... 2 3
Svar
47
· Visningar
9 056
Senast: Ela
·
Övr. Hund Är det någon här som är håller på med juniorhandling? Mina barn ställer sina Shibor en del och tycker detta är jättekul nu funderar...
Svar
0
· Visningar
601
·
Hundavel & Ras Nu är jag och Sambon i hundköpartankar. Jag har funderat flera gånger förut men det har aldrig blivit av. Delvis pga. pengar och... 2 3
Svar
44
· Visningar
9 857
·
Övr. Hund Vår omplacering Ila har bott hos oss sedan i våras. Vid ett fåtal tillfällen har det hänt att hon gjort ifrån sig inomhus under natten...
Svar
18
· Visningar
9 007
Senast: ch791022
·
Hundhälsa Min hund är nyligen utredd väldigt nogrannt för hälta fram, som vi trodde var ocd men det visade sig vara en gammal sträckning som satt... 2
Svar
21
· Visningar
9 008
·
Övr. Hund Var precis ute på en liten e.m promenad med lilla P, Schäfern fick vara inne då han har varit lite dålig idag. Vi tog vägen över fälten... 2
Svar
31
· Visningar
3 807
Senast: supersara
·
Hundträning Ni som tävlar och tränar, vilket moment tycker ni var svårast att lära? Vilket moment tror ni flest har problem med? Vi har än så länge... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 658
Senast: simba_112
·
Övr. Hund Startar en ny tråd i ämnet Treibball eftersom den förra tråden var fyra år gammal :angel: Tänkte att nu har det ju gått några år sedan...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka