Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Var på BK idag, för att träna lite smått med Plex och när jag kom hem insåg jag en sak när jag såg hur duktiga alla andra är. Hur...
Svar
19
· Visningar
1 478
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Som rubriken lyder så vill jag få min hund att börja använda näsan mera. Han är inte alls speciellt intresserad av marken och nosar inte...
Svar
7
· Visningar
936
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Jag behandlade min pinscherkille mot noskvalster igår, med Stronghold. Läste bipacksedeln noga, delvis för att jag själv är gravid med...
Svar
2
· Visningar
4 225
Senast: Zewz
·
Hundhälsa ja som rubriken lyder. Här behövs alla tips på olika motivations sett som ni kan komma på. Älgjakten har lidit mot sitt slut och vi har...
Svar
10
· Visningar
2 564
Senast: Is
·
Övr. Hund Vår sju månader gamla tjej var lätt att vänja in med att vara ensam hemma som valp. Värre var/är det med att ha henne exempelvis i bur...
Svar
7
· Visningar
1 903
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag har sedan några år tillbaka upptäckt att jag blir röd, prickig och att det kliar när jag fått några hundpussar (alltså slick) på...
Svar
11
· Visningar
1 861
Senast: phie
·
Hundhälsa Jag och mina föräldrar står inför beslutet att låta ta bort vår 13 åriga tik. Jag har delat nästan halva mitt liv med denna hund. Det...
Svar
2
· Visningar
766
Senast: ASKAPLASKA
·
Övr. Hund Jag har börjat lite smått med alla skiften på fjärren på min lille vovve, och funderar lite på hur man får till de där riktigt snygga...
Svar
13
· Visningar
1 640
Senast: Brandgul
·
B
Övr. Hund Behöver verkligen hjälp med ett problem: vi har en hund placerad hos oss på foder. Har haft div problem med uppfödaren som är oerhört...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 303
Senast: TripleX
·
Hundhälsa Min unghund har nyst, haft droppande näsa (klart och lättflytande) och även några enstaka inåtvända nysningar de senaste dagarna. Det...
Svar
1
· Visningar
893
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sitter och funderar lite över om jag ska förköpa biljetter eller om jag ska köpa mina biljetter direkt i kassan imorgon. Vi som ska...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Lillelorden
·
Övr. Hund Jo, jag har två små hundar i storleken liten. Den ena är 6 år och går aldrig lång från mig, den andra är två och har alltid haft mycket...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: Luff
·
Hundhälsa Vad är era erfarenheter? Vi vet inte alls hur vi ska göra om det nu blir aktuellt. Ruben är väldigt, väldigt fäst vid Figge. När han...
Svar
12
· Visningar
8 808
Senast: Lager
·
Hundhälsa En spinoff på alla nyårstrådar som florerar.. Min sambo frågade en av våra grannar om deras hund var rädd för raketer. Svaret: "Vet...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 970
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min 5-åriga tik fick troligtvis i sig någonting olämpligt i måndags. Idag är magen väldigt lös men den vet jag hur jag ska hantera. Mina...
Svar
3
· Visningar
840
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Det är lätt att vara efterklok och det är ännu lättare att döma andra, men jag sitter ändå här och tänker. Varje år är det flera hundar...
2
Svar
28
· Visningar
3 044
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Gjorde en sk kemisk kastrering på min 3åriga hane i torsdags, nu undrar jag hur snabbt man kan märka ev. förändringar hos hunden? Att...
Svar
8
· Visningar
3 411
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur hemskt än allt är med vår stora hund så känner vi att vi vill ha en ny hund. Både för vår skull o för Ruben, han kommer må...
2
Svar
22
· Visningar
3 181
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min lilla valp på snart 3 månader har de senaste börjat låta mysko, nästan som en groda. Hennes pappa låter likadant, men eftersom han i...
Svar
13
· Visningar
10 672
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Hej!! Jag tänkte se om det finns någon här på buke som har en jaktgolden? Funderar fram och tillbaka på vilken som är rätt ras och nu...
2
Svar
22
· Visningar
5 404
Senast: tassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka