Bästa förvaringsväska för borstar?

MiniLi

Trådstartare
Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som vanligt ska komma med recensioner och tips😁

Jag vill ha:
- plats för ett gäng borstar, minst 2 flaskor, några småburkar, saxar osv
- gärna med smarta fack så man kan få lite bättre organisation
- nätbotten
Vill inte ha lock (kommer ändå aldrig användas). Vill komma undan så billigt som möjligt men ändå få en bra och hållbar väska. Max 500 kr, gärna mindre

Ge lig tips! Vilken har du? Vad är bra och dåligt med den? Hur mycket saker ryms? Osv

Idah har jag en sån här variant och den är precis knökfull. Uppskattar att det finns många småfack på utsidan och att det ”större” facket på utsidan rymmer alla mina broddgrejer. Nackdelen är att det samlas extremt mycket damm, stöv och päls i botten plus att det alltid är kaos i stora facket.
1741011805415.webp

Jag har den här från Lamicell. Gillade facken bättre än den på Equipage.

Bifogade filer

• images.webp
    images.webp
    3,4 KB · Visningar: 29
Jämför gärna storleksmässigt med Equipages, jag har samma dilemma som @MiniLi , har haft en liknande den hen haft som nu sjunge rop sista versen. Tycker Equipage känns lite klumpig.

Mja den klarar av att rymma massa borstar och prylar, har fack, rymmer två flaskor (dock inte såna med rund botten), det är superlätt att tömma skräp, och den klarar budgeten med råge (99kr).

1000025060.webp

Har jag fattat rätt att avdelarna liksom är band och inte hela väggar sas? Hur funkar det för att hålla ordning på saker som är lite olika stora?
Vita linjer - väggar
Gröna - band

C5D2F61E-AB44-4B6B-AFC4-B94FAE032FED.webp

Funkar bra, jag har lägre saker blandat med högre i hela mittenfacket -de håller sig i ordning trots att det inte är väggar

Hööks har en variant på equipages väska i snygga färger. Nät i botten.
Jag har den mindre varianten de hade tidigare och gillar den. Har den till att förvara flaskor och krämer och liknande i. Behöver ha det i uppvärmt utrymme då de annars fryser på vintern om de står inne i stallet. Smidigt att bara ta med sig hela väskan när man ska göra i ordning hästen. Rymmer mycket i den trots den mindre modellen.

Jag har också den från Equipage, funkar jättebra till flaskor, men ganska kaos bland mina borstar iaf. Beror nog iof mest på användaren som bara trycker/kastar ner borsten där det är plats för stunden. 😬

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka