Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag funderar smått på att skaffa en hund till. Då det ger bra sällskap åt nuvarande hund, jag vill ha en till draghund att lägga på...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 444
Senast: zesel
·
Övr. Hund Ni som klickar in olika moment, gör ni alltid klart ett trick innan ni börjar på nästa? Eller hur vet hunden vilket moment ni vill att...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Disen
·
Hundträning Vad är skillnaden mellan mjuk och hård bitstock? Ska beställa en Gappay. Kan man träna upp en hund som tar dåligt tag (biter med...
Svar
0
· Visningar
741
Senast: anna_anna
·
Hundhälsa Senaste två dagarna har min valp på 3,5 månader börjat kissa otroligt mycket, ikväll har det verkligen varit helt galet! Under en...
Svar
5
· Visningar
1 012
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Som rubriken lyder. Jag har en hund som är 'känslig' när det smäller och en som egentligen inte bryr sig. Vi förbereder oss genom att...
2
Svar
32
· Visningar
2 426
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Sitter här på nyårsafton och mår lite dåligt. Min hanhund kissar något otroligt mycket och jag vet inte vad han ska göra. Har lämnar...
Svar
4
· Visningar
5 006
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag har förälskat mig lite i Shar Pei-hundarna, men har såklart läst om deras problem. Nu är det inte aktuellt med hund för mig, men...
Svar
18
· Visningar
4 039
Hundhälsa Vid vilken tid rastar ni era hundar sista gången i morgon? Här har det redan börjat skjutits en hel del så jag undrar hur mycket det...
2
Svar
20
· Visningar
1 663
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Jag sliter mitt hår och vet inte vad nästa steg är... Hunden är 6 månader och pga vissa omständigheter när hon kom till oss på...
2 3
Svar
44
· Visningar
19 217
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Kamrat C har en BC som hon tränar och tävlar med i lydnad och bruks. Hon är väldigt aktiv och tränar året om. Hennes BC har på senaste...
Svar
18
· Visningar
1 507
Senast: vallhund
·
Hundträning http://www.youtube.com/watch?v=n0pHmB0WLGI Vad gör man inte för en bit korv:D Snälla, inga pekpinnar om att hon gör fel. Jag kan...
2
Svar
23
· Visningar
2 586
Övr. Hund Börjar bli lite fundersam... Hämtade ju hem min valp för 2.5 vecka sen. Där har allt gått bra. Resursförsvar finns lite i rasen där och...
Svar
13
· Visningar
1 099
Övr. Hund Varför tillsätts massa grönsaker i hundmat? Är det ren bukfylla för att det ska bli billigare, eller är det verkligen nödvändigt...
Svar
13
· Visningar
1 744
Senast: Brandgul
·
Hundavel & Ras Hej ! Vi letar hund, och när jag var ute mötte jag en gudomligt söt. Ägaren sa att det var en långhårig kortbent jack russel men jag...
2
Svar
22
· Visningar
23 932
Övr. Hund Vaccinerade min hund den 21 september 2011 Nobivac® Rabies. Är det 120 dagar efter provet man tar blodprov? Då jag ska åka med...
Svar
12
· Visningar
1 267
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Klart vovven också ska få ett par paket att öppna på julafton. Min kille ska få ett halsband som är broderat med hans namn (som också...
2
Svar
23
· Visningar
2 630
Senast: martha
·
Hundhälsa Hunden fick stronghold mot rävskabb för åtta dagar sen. Trots det så har det blivit sämre. I början var enbart ena öret.angripet. Nu...
Svar
2
· Visningar
669
Övr. Hund Vi har inte spårat något sen snön kom rejält och vi saknar det! Hur gör ni? Spårar ni på vintern trots snö? Antar att man kan lägga...
Svar
11
· Visningar
3 505
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Underlaget ute är dötrist, så jag roar mig med teoretisk träning just nu. Vad har ni för favoritbelöningar?
2
Svar
21
· Visningar
2 045
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Vilja´s röntgensvar var ingen vacker saga, HD C samt ED 2. En kompis sa då att man kan få ut pengar via försäkringen. Det enda vi...
Svar
13
· Visningar
1 973
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka