Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Bild från skogen idag! Första skogspromenaden, hon höll bra koll på mig fram tills hela världen försvann när hon hittade någon extra god...
Svar
0
· Visningar
732
Senast: Lupin
·
Hundavel & Ras Hej! Min mamma har börjat fundera på en ny hund, då vi tyvärr fick ta bort vår tidigare hund förra sommaren. Nu funderar vi på...
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Virrig
·
Hundavel & Ras Förlåt, men här kommer ännu en rastråd... Om man vill ha en hund med rottweilerns mentalitet men utan aktiveringsbehovet, vad vill man... 2
Svar
32
· Visningar
4 842
Senast: SandraM
·
Övr. Hund Hallojsan bukevärlden. :) Jag och en god vän satt och diskuterade hennes lilla söta jaktlabbe. :D Och min goda vän tyckte hennes...
Svar
5
· Visningar
1 334
Senast: Lager
·
Övr. Hund Jag har lovat att ta hand om Fridolfs halvbror fram till mellandagarna. Han är inte rumsren, biter sönder prylar i massor och saknar... 2
Svar
24
· Visningar
4 154
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej! En liten fundering såhär på kvällen.. Det finns ju några raser där pälsen på nosen klipps bort. När denna klipps är det ju smärre...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Kaluna
·
Övr. Hund Är det några här som ska på MyDog i Göteborg nästa helg? Vilka dagar ställer ni ut och vart? Ska någon tävla i lydnadsklasserna...
Svar
18
· Visningar
1 300
Senast: Libra
·
Hundavel & Ras Finns det nån kennel kvar som avlar på "sällskapsschäfrar"?Jag vill ha en schäfer som är lugn, som jag kan ha med mig i stallet och ut... 32 33 34
Svar
664
· Visningar
47 920
Senast: Tjurskallig
·
Övr. Hund Hittade en sån här tråd i ett av hästforumen och blev nyfiken på vad det skulle dyka upp för fina bilder här om man skapade en likadan... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 951
Senast: Kibani
·
Övr. Hund Var på BK idag, för att träna lite smått med Plex och när jag kom hem insåg jag en sak när jag såg hur duktiga alla andra är. Hur...
Svar
19
· Visningar
1 480
Senast: Wingates
·
Övr. Hund Som rubriken lyder så vill jag få min hund att börja använda näsan mera. Han är inte alls speciellt intresserad av marken och nosar inte...
Svar
7
· Visningar
940
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Jag behandlade min pinscherkille mot noskvalster igår, med Stronghold. Läste bipacksedeln noga, delvis för att jag själv är gravid med...
Svar
2
· Visningar
4 238
Senast: Zewz
·
Hundhälsa ja som rubriken lyder. Här behövs alla tips på olika motivations sett som ni kan komma på. Älgjakten har lidit mot sitt slut och vi har...
Svar
10
· Visningar
2 571
Senast: Is
·
Övr. Hund Vår sju månader gamla tjej var lätt att vänja in med att vara ensam hemma som valp. Värre var/är det med att ha henne exempelvis i bur...
Svar
7
· Visningar
1 908
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag har sedan några år tillbaka upptäckt att jag blir röd, prickig och att det kliar när jag fått några hundpussar (alltså slick) på...
Svar
11
· Visningar
1 870
Senast: phie
·
Hundhälsa Jag och mina föräldrar står inför beslutet att låta ta bort vår 13 åriga tik. Jag har delat nästan halva mitt liv med denna hund. Det...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: ASKAPLASKA
·
Övr. Hund Jag har börjat lite smått med alla skiften på fjärren på min lille vovve, och funderar lite på hur man får till de där riktigt snygga...
Svar
13
· Visningar
1 644
Senast: Brandgul
·
B
Övr. Hund Behöver verkligen hjälp med ett problem: vi har en hund placerad hos oss på foder. Har haft div problem med uppfödaren som är oerhört... 2 3
Svar
46
· Visningar
6 315
Senast: TripleX
·
Hundhälsa Min unghund har nyst, haft droppande näsa (klart och lättflytande) och även några enstaka inåtvända nysningar de senaste dagarna. Det...
Svar
1
· Visningar
896
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Sitter och funderar lite över om jag ska förköpa biljetter eller om jag ska köpa mina biljetter direkt i kassan imorgon. Vi som ska...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Lillelorden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10