Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa ...som jag skulle slänga har min lilla tös stulit o smaskat i sig, ca 0,5 kg :crazy: hur kommer det att gå? Den var halvstekt, insåg när...
Svar
13
· Visningar
1 543
Senast: Lager
·
Hundhälsa Upptäckte vid 4 tiden idag att min hund har fått som knottror på huvudet och halsen. Är inte rött, ömt eller kliande och han verkar må...
Svar
2
· Visningar
4 438
Övr. Hund Nu har äntligen bilen kommit och jag har börjat leta bur. Blev ganska ledsen när MIM burarna är för höga och Proline typ 5 cm för djup...
Svar
5
· Visningar
1 163
D
Hundavel & Ras Hejsan. Det finns vinthundstråd, spanieltråd, goldentråd och småhundstråd. Nu är det dags för Jakthundstråden också!! Kan ni...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
15 142
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vi kör väl en tråd med julkort även i år, va? :D God jul önskar Billy och Ivan!
2 3
Svar
55
· Visningar
5 085
Senast: Maira
·
Övr. Hund Har nog fått en av de bästa julklappar man kan få (hoppas jag)!!! ;) Min hund en Bullterrier på 14 månader, som vi tog som en...
Svar
10
· Visningar
1 501
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Kollade ordentligt i munnen idag och som ett trollslag har hunden hela munnen full med tandsten:( Eftersom jag pga andra problem...
Svar
10
· Visningar
38 012
Hundhälsa Vår lilla kille som fyllde ett år nu i december har under hösten börjat kissa inne. Han ställer sig mot möbler och kissar. Vi är ute...
Svar
2
· Visningar
1 493
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Det är ju många här som har fler än en hund, så jag undrar lite... Tar det dubbelt så mycket tid att ha två hundar jämfört med en? Hur...
Svar
11
· Visningar
1 632
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Ska ge bort pren. På hundtidning. Vilken är att föredra och varför?
Svar
3
· Visningar
779
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Går det ha hund när man är arbetslös? Får man ihop det ekonomiskt? Vad tror ni?
Svar
17
· Visningar
2 535
Senast: Lona
·
Hundhälsa Va förklaringen jag fick av vet på seniorkontrollen med gammelman.. Tänderna fina, halsen ok (tonsillerna bortopererade tidigare) fin...
2
Svar
26
· Visningar
10 187
Senast: Maira
·
Hundhälsa Min cocker hane har under dagen slickat/kliat sig mellan bakbenen. Kollade upp det och fann en tova som jag efter många om och men till...
Svar
15
· Visningar
2 269
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Min border collie som blir 2 år den 1 april och min mammas siberian huskey/labrador som är 8 år har ett konstigt beteende som jag inte...
Svar
0
· Visningar
672
Senast: diablo_
·
Övr. Hund Vi kommer att flytta till gård och har tagit hand om en omplaceringskatt, tanken var att katten skulle flytta in hos oss senare men pga...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Jag har i många år drömt om en hund, en hund att leka och busa med, en hund att gå långa promenader med, att fjällvandra med, att gå...
Svar
12
· Visningar
2 013
Senast: Fanzia
·
Hundhälsa Verkar bli mer och mer vanligt. För ungefär 1 vecka sedan blev jag tvungen ta bort min hund pga: diagnosen löd....tumör i tarmkröset...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Ex ska omplacera vår gamling. Hundarna flyttade med honom även om jag är hundvakt i helgen medan han är hos sin nya dit de inte får...
2
Svar
20
· Visningar
6 145
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Detta inträffade hos en bekant för en dryg vecka sedan. Scenario: ett kök med ett tänt ljus på bordet. En stycken liten...
Svar
4
· Visningar
1 236
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Jag har en 'arbetande' rottis som ar 5 ar. Hon har alltid varit valdigt "vass" och jag har haft "tummen i ogat" pa henne fran dag ett...
2
Svar
25
· Visningar
3 093
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka