Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Börjar bli lite fundersam... Hämtade ju hem min valp för 2.5 vecka sen. Där har allt gått bra. Resursförsvar finns lite i rasen där och...
Svar
13
· Visningar
1 099
Övr. Hund Varför tillsätts massa grönsaker i hundmat? Är det ren bukfylla för att det ska bli billigare, eller är det verkligen nödvändigt...
Svar
13
· Visningar
1 746
Senast: Brandgul
·
Hundavel & Ras Hej ! Vi letar hund, och när jag var ute mötte jag en gudomligt söt. Ägaren sa att det var en långhårig kortbent jack russel men jag... 2
Svar
22
· Visningar
23 948
Övr. Hund Vaccinerade min hund den 21 september 2011 Nobivac® Rabies. Är det 120 dagar efter provet man tar blodprov? Då jag ska åka med...
Svar
12
· Visningar
1 269
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Klart vovven också ska få ett par paket att öppna på julafton. Min kille ska få ett halsband som är broderat med hans namn (som också... 2
Svar
23
· Visningar
2 632
Senast: martha
·
Hundhälsa Hunden fick stronghold mot rävskabb för åtta dagar sen. Trots det så har det blivit sämre. I början var enbart ena öret.angripet. Nu...
Svar
2
· Visningar
675
Övr. Hund Vi har inte spårat något sen snön kom rejält och vi saknar det! Hur gör ni? Spårar ni på vintern trots snö? Antar att man kan lägga...
Svar
11
· Visningar
3 516
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Underlaget ute är dötrist, så jag roar mig med teoretisk träning just nu. Vad har ni för favoritbelöningar? 2
Svar
21
· Visningar
2 051
Senast: zitrus
·
Övr. Hund Vilja´s röntgensvar var ingen vacker saga, HD C samt ED 2. En kompis sa då att man kan få ut pengar via försäkringen. Det enda vi...
Svar
13
· Visningar
1 974
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Tycker att FB fullkomligt översvämmas av bilder på sargade hundar som sägs blivit uppätna/attackerade av varg. I kommentarerna löper... 7 8 9
Svar
168
· Visningar
10 898
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min lilla tik har löpt var sjunde månad, som en liten klocka. Nu är löpet plötsligt uteblivet alternativ försenat. Vad kan det bero...
Svar
4
· Visningar
2 497
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Som rubriken lyder... Vad skulle ni vilja ha till vovven just nu? 2
Svar
20
· Visningar
2 256
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Finns det? Har letat överallt på internet hittar inget. vill ha en sverigetröja till en liten hund. (dvärgpinscher) where to find??
Svar
2
· Visningar
2 119
Senast: Saybia
·
Övr. Hund ...för att kunna valla, då kopplar jag in hundarna i ett spann och kör. Men inte vilken släde som helst eller nån stor och klumpig... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 849
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Min lilla pommetik har alltid lite till och från haft som 'inåtdragningar'. Brukar komma vid lite stresspåslag. Det går över rätt...
Svar
6
· Visningar
2 105
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras Jag har en liten tanke om att någon gång (gärna igår :angel:) skaffa en vakthund. Men jag har en del önskemål och funderingar, jag har...
Svar
6
· Visningar
1 035
Senast: Aliil
·
Övr. Hund I sommar ska vi bila till Italien med tre hundar och jag tänkte att det nog är dags att ta reda på alla regler och bestämmelser som... 2
Svar
26
· Visningar
8 045
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har en avlivningstid i morgon till den ena av mina tikar, dotter till den andra hunden jag äger. Det har funkat bra fram tills...
Svar
9
· Visningar
2 018
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Behöver lite feedback när det gäller skvallerträningen av min unghund. Vi har inte kommit särskilt långt, jag belönar när han stannar...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa En av Lokes tänder gick precis av när han tuggade på ett tuggben. Jag måste såklart åka in och få resterna utdragna i morgon, men jag...
Svar
8
· Visningar
12 994
Senast: Bewildered
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31