Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Va förklaringen jag fick av vet på seniorkontrollen med gammelman.. Tänderna fina, halsen ok (tonsillerna bortopererade tidigare) fin... 2
Svar
26
· Visningar
10 202
Senast: Maira
·
Hundhälsa Min cocker hane har under dagen slickat/kliat sig mellan bakbenen. Kollade upp det och fann en tova som jag efter många om och men till...
Svar
15
· Visningar
2 277
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Min border collie som blir 2 år den 1 april och min mammas siberian huskey/labrador som är 8 år har ett konstigt beteende som jag inte...
Svar
0
· Visningar
672
Senast: diablo_
·
Övr. Hund Vi kommer att flytta till gård och har tagit hand om en omplaceringskatt, tanken var att katten skulle flytta in hos oss senare men pga...
Svar
1
· Visningar
700
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Jag har i många år drömt om en hund, en hund att leka och busa med, en hund att gå långa promenader med, att fjällvandra med, att gå...
Svar
12
· Visningar
2 014
Senast: Fanzia
·
Hundhälsa Verkar bli mer och mer vanligt. För ungefär 1 vecka sedan blev jag tvungen ta bort min hund pga: diagnosen löd....tumör i tarmkröset...
Svar
2
· Visningar
834
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Ex ska omplacera vår gamling. Hundarna flyttade med honom även om jag är hundvakt i helgen medan han är hos sin nya dit de inte får... 2
Svar
20
· Visningar
6 168
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Detta inträffade hos en bekant för en dryg vecka sedan. Scenario: ett kök med ett tänt ljus på bordet. En stycken liten...
Svar
4
· Visningar
1 238
Senast: HeleneK
·
Övr. Hund Jag har en 'arbetande' rottis som ar 5 ar. Hon har alltid varit valdigt "vass" och jag har haft "tummen i ogat" pa henne fran dag ett... 2
Svar
25
· Visningar
3 093
Senast: hastflicka
·
Hundavel & Ras Ber om ursäkt för långt inlägg, men hoppas att åtminstone någon orkar läsa igenom det. ;) Jag har under en längre tid haft lite lösa...
Svar
10
· Visningar
6 864
Senast: Muninna
·
Hundavel & Ras Tråden för alla med golden retriver :) Om allt går som vi tänkt så kanske kanske att vi kan skaffa hund nästa år, och i så fall blir...
Svar
2
· Visningar
801
Övr. Hund Jag bor på en gård med 20-talet hästar och jobbar med dem varje dag som yrke. Jag funderar på att skaffa en kompis som kan vara med i... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 412
Senast: cherie
·
Övr. Hund Jag och tre Russkiy toy monster kommer flytta till Trollhättan i mitten av januari då jag ska börja plugga på HV. Nu söker jag promenad...
Svar
5
· Visningar
950
Svar
73
· Visningar
6 454
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Igår när jag kom hem hade en granne hängt ett stort köttigt älgben på dörren till min lilla valp efter att de slaktat. Supermumsigt...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej vi är sugna på hund (första hund) våran familj består av Mamma , Pappa och två Barn 11 & 13 år. Samt en 2 årig katt som förövrigt är...
Svar
8
· Visningar
1 562
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund Vår snart 9-åriga Eurasier har börjat halta på ena frambenet. Inte alltid, men oftast och framför allt när hon travar. Vi var iväg till...
Svar
15
· Visningar
5 220
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Våran hund luktar fruktansvärt fruktansvärt illa från munnen när han skäller/morrar, jag tror lukten kommer från magen. Det blir så när...
Svar
15
· Visningar
2 399
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Jag ska snart registrera kennel för uppfödning av "min" ras. Det är tänkt att komma valpar 2014 då jag redan har intresserade...
Svar
6
· Visningar
1 159
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Nu på vintern blir våra golv här hemma hårda och liksom glattare. Detta i kombination med torrare tassar gör att jag ständigt är orolig...
Svar
7
· Visningar
4 064
Senast: Tussemaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka