Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag skulle så gärna vilja ha en eftersökshund. Men jag har ingen aning om hur man gör för att ge sina hundar den utbildningen. Någon som...
2
Svar
22
· Visningar
2 712
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Tyvärr har vår nu 7 månaders valp blivit väldigt ljudrädd och det blir bara värre och värre. Snart kommer varken jag eller sambon kunna...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 539
Hundhälsa Efter att vovven fick "låsningar" i ryggen/bakdelen i början av September så åkte vi in till veterinären då,där röntgen visade spondylos...
Svar
3
· Visningar
3 129
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu har jag filat klart på mina mål med hunderiet för 2012, så nu tar jag mig friheten att starta denna tråd :D! Mål 2012...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 610
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Var gamle surkart somnade in i morse. 22 ar gammal (eller 21... det divideras om det i familjen). Det ar ratt konstigt... ingen mer...
2
Svar
26
· Visningar
2 788
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag känner en smärta som är outhärdlig. Vet inte hur jag ska orka med vardagen. Jag var för en vecka sedan tvungen att sälja min...
Svar
12
· Visningar
1 765
Senast: Nethril
·
Svar
2
· Visningar
732
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Gör ni det eller inte? Hur motiverar ni ert val? Ofta ser man en eller två hundar sitta uppbundna utanför ica, med massor av folk som...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 453
Senast: _Amazing_
·
Hundavel & Ras Jag sitter och söker runt på skk avel (jäkligt intressant när man lär sig hur det funkar) Jag hittade en tik som fått tre kullar, den...
Svar
3
· Visningar
2 415
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Det finns en person som min hund hatar av hela sitt hjärta och jag vet inte vad jag ska göra. Det är en kompis till min bror (jag bor...
2
Svar
20
· Visningar
5 491
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Jag kastrerade min dobermanntik, 6 år gammal, i början av mars. I maj fick hon rävskabb och behandlades med Stronghold. Pälsen har...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Varför äter en del hundar sitt (eller andra hundars) bajs? Har hört att det kan bero på någon slags närings- eller vitamin/mineralbrist...
Svar
6
· Visningar
1 218
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Hur och var kan man utbilda sig till hundtrimmare?
Svar
1
· Visningar
627
Övr. Hund Jag kunde inte hitta någon tråd om nästa helg. :) Vilka ska dit? Jag hade egentligen tänkt att ställa min juniortik, men hon var så...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 340
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Det finns ju några dragtrådar men jag tänkte att denna kan vara tillägnad oss som vill veta hur man går tillväga helt från början! 1...
2 3
Svar
58
· Visningar
13 325
Övr. Hund Hej, vi är intresserade av att prova på drev med vår tax. Han är i två år släppt på hare men tyvärr pga harpest har han bara fått upp...
Svar
0
· Visningar
706
Övr. Hund Vad är det bästa att ha i bilen? Två greyhounds som ska åka i en 945... Ser för-och nackdelar med båda delar.
Svar
9
· Visningar
1 222
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min dobermann har artros i högen bakknä och artroskopi är gjord i oktober 2011 men man kunde inget göra då, varken menisk eller korsband...
Svar
7
· Visningar
2 438
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Halloj allihopa! Jag vet inte om den här tråden är på rätt ställe men men... Mina hundar har varit hos sina dagmattar idag (mina...
Svar
8
· Visningar
8 945
Övr. Hund https://docs.google.com/file/d/0B4A3F6ijmUCoZjYzOWYyZjYtOWIyOC00Yzc2LWEzMDctYTY1ZDZmZWZlNzlh/edit?hl=en&pli=1 Intressant läsning.
2 3
Svar
48
· Visningar
3 231
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka