Omplacera gammal hund?

Sv: Omplacera gammal hund?

Jag orkar inte, vill inte veta. Jag hoppas naturligtvis det går bra men jag vill inte höra om hon blir dålig och avlivas. Jag grät så jag knappt fick luft när hon åkt och känner mig som en förädare som skickade iväg henne när hon tryckte sig mot mig. Jag är välkommen att hälsa på, men jag har inga ärenden 60 mil åt det hållet och det är för långt att åka för att klappa en hund hur mycket jag än älskar henne.

Bara att sitta på jobbet ikväll och skriva om det gör att jag snorar och tårarna rinner även om jag försöker hålla masken inför kollegorna. Skyller på förkylning. :o

Vet inte om han pratade med syrran, men tydligen så var hunden inte lika viktig. Kan inte låta bli att undra om han bestämde sig när jag blev arg tidigare i veckan. :(

Liknande trådar

Hundhälsa Två små barn på 4 år har börjat sätta spår på vår 7 åriga tik. Hon har alltid varit speciellt, på ett bra sätt. Men nu har det allt mer...
Svar
13
· Visningar
1 049
Senast: snöflingor
·
Övr. Hund Jag har en pomeraniantik på 6 år, som är en väldigt känslig individ. Det har tagit fram tills i år att få henne trygg nog att vara ensam...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 855
Senast: lilstar
·
Hundträning Hunden min gnäller KONSTANT så fort vi inte är hemma. Hemma säger den nästan aldrig någonting. Men så fort vi åker i bilen, eller åker...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
2 367
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka