Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min valp är 6 månader nästa vecka och har tappat alla sina valptänder utom en. Denna tanden är en av "huggtänderna" uppe och den nya...
Svar
3
· Visningar
1 804
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Undrar om det finns någon mer här på Buke som är en stolt ägare av Ovtjarka? :laugh: Inga påhopp, tack!. Vet precis vad det är för... 8 9 10
Svar
198
· Visningar
25 825
Hundhälsa Hej! Jag har en helt underbar schäfervalp hemma på lite drygt 4 månader och det skulle vara kul att veta från andra schäferägare hur...
Svar
17
· Visningar
8 028
Senast: LadySara
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15979083.ab Allvarligt?? Hur dum i huvet får man vara??:mad::mad: "När matte steg upp i... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 476
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Hjälper en kompis! En liten sällskapshund/familjehund. Som inte kräver alltför mycket men vill träna lite agility. En bra förstahund som... 2
Svar
37
· Visningar
5 855
Övr. Hund Hej någon här som är engagerad i sin rasklubb i styrelsen eller på annat sätt? hur ser era uppdrag ut?
Svar
16
· Visningar
1 034
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Har egentligen inte försökt ge standardt sedan de kom med sitt nya recept för några år sedan. Men jag har ju hört att alla inte är så...
Svar
8
· Visningar
1 839
Senast: Sissa
·
Hundhälsa Hej hej! Jag ska ev deläga en valp medömkan uppfödare....grejen som är nu då! Valpen är nu ca 10 veckor, en testikel är på plats...
Svar
6
· Visningar
4 046
·
Övr. Hund Har ni en sådan till hundarna? Ärligt talat visste jag inte ens att det fanns/behovet fanns. Men det kanske är en jättebra grej? Hur...
Svar
14
· Visningar
2 920
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa ...som jag skulle slänga har min lilla tös stulit o smaskat i sig, ca 0,5 kg :crazy: hur kommer det att gå? Den var halvstekt, insåg när...
Svar
13
· Visningar
1 544
Senast: Lager
·
Hundhälsa Upptäckte vid 4 tiden idag att min hund har fått som knottror på huvudet och halsen. Är inte rött, ömt eller kliande och han verkar må...
Svar
2
· Visningar
4 438
Övr. Hund Nu har äntligen bilen kommit och jag har börjat leta bur. Blev ganska ledsen när MIM burarna är för höga och Proline typ 5 cm för djup...
Svar
5
· Visningar
1 163
D
Hundavel & Ras Hejsan. Det finns vinthundstråd, spanieltråd, goldentråd och småhundstråd. Nu är det dags för Jakthundstråden också!! Kan ni... 9 10 11
Svar
202
· Visningar
15 152
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Vi kör väl en tråd med julkort även i år, va? :D God jul önskar Billy och Ivan! 2 3
Svar
55
· Visningar
5 088
Senast: Maira
·
Övr. Hund Har nog fått en av de bästa julklappar man kan få (hoppas jag)!!! ;) Min hund en Bullterrier på 14 månader, som vi tog som en...
Svar
10
· Visningar
1 502
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Kollade ordentligt i munnen idag och som ett trollslag har hunden hela munnen full med tandsten:( Eftersom jag pga andra problem...
Svar
10
· Visningar
38 017
Hundhälsa Vår lilla kille som fyllde ett år nu i december har under hösten börjat kissa inne. Han ställer sig mot möbler och kissar. Vi är ute...
Svar
2
· Visningar
1 496
·
Övr. Hund Det är ju många här som har fler än en hund, så jag undrar lite... Tar det dubbelt så mycket tid att ha två hundar jämfört med en? Hur...
Svar
11
· Visningar
1 632
Senast: Sandra78
·
Övr. Hund Ska ge bort pren. På hundtidning. Vilken är att föredra och varför?
Svar
3
· Visningar
780
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Går det ha hund när man är arbetslös? Får man ihop det ekonomiskt? Vad tror ni?
Svar
17
· Visningar
2 538
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • WE-tråden