Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Ber om ursäkt för långt inlägg, men hoppas att åtminstone någon orkar läsa igenom det. ;) Jag har under en längre tid haft lite lösa...
Svar
10
· Visningar
6 841
Senast: Muninna
·
Hundavel & Ras Tråden för alla med golden retriver :) Om allt går som vi tänkt så kanske kanske att vi kan skaffa hund nästa år, och i så fall blir...
Svar
2
· Visningar
801
Övr. Hund Jag bor på en gård med 20-talet hästar och jobbar med dem varje dag som yrke. Jag funderar på att skaffa en kompis som kan vara med i...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
9 412
Senast: cherie
·
Övr. Hund Jag och tre Russkiy toy monster kommer flytta till Trollhättan i mitten av januari då jag ska börja plugga på HV. Nu söker jag promenad...
Svar
5
· Visningar
950
Svar
73
· Visningar
6 449
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Igår när jag kom hem hade en granne hängt ett stort köttigt älgben på dörren till min lilla valp efter att de slaktat. Supermumsigt...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Hej vi är sugna på hund (första hund) våran familj består av Mamma , Pappa och två Barn 11 & 13 år. Samt en 2 årig katt som förövrigt är...
Svar
8
· Visningar
1 561
Senast: _Amazing_
·
Övr. Hund Vår snart 9-åriga Eurasier har börjat halta på ena frambenet. Inte alltid, men oftast och framför allt när hon travar. Vi var iväg till...
Svar
15
· Visningar
5 218
Senast: Mynta2
·
Hundhälsa Våran hund luktar fruktansvärt fruktansvärt illa från munnen när han skäller/morrar, jag tror lukten kommer från magen. Det blir så när...
Svar
15
· Visningar
2 399
Senast: skuggi
·
Hundavel & Ras Jag ska snart registrera kennel för uppfödning av "min" ras. Det är tänkt att komma valpar 2014 då jag redan har intresserade...
Svar
6
· Visningar
1 150
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Nu på vintern blir våra golv här hemma hårda och liksom glattare. Detta i kombination med torrare tassar gör att jag ständigt är orolig...
Svar
7
· Visningar
4 047
Senast: Tussemaja
·
Övr. Hund Hej kloka bukisar! Jag behöver lite feedback på mina tankegångar! Jag har en son på 4,5 år som är osäker/lite rädd för hundar. Han har...
Svar
8
· Visningar
1 054
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Pratade med min kusin om nyårsfirande nyss och tycker det skulle vara lite spännande att se hur andra hundfolk gör på nyår. Lämnar ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 744
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Ja, det verkar som om min lilla 15 veckors valp tycker att detta är en bra ide.. Lilla P är duktig och säger till fint när hon...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Min hund åt tidigare ikväll upp två-tre figurer av trolldeg. Skulle väl tro att de vägde runt 50-100 gr styck. Nu har han kräkts två...
Svar
16
· Visningar
7 859
Övr. Hund Hej! Jag är egentligen en kattmänniska och har inte så mycket kunskap om hund. Nu har det blivit så att jag är hundvakt ganska ofta...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Bismark
·
Hundavel & Ras Undrar om någon har erfarenhet av detta. För två veckor sen föddes en kull valpar av dvärgrastyp 6 stycken. på sin åttonde levnadsdag...
Svar
17
· Visningar
9 424
Övr. Hund Läste i hundsport om hundar som luktar parfym när dom mår gott. Har ni haft någon sådan? Vi hade en bichon frise som luktade "pop...
2
Svar
21
· Visningar
7 190
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Förra vintern (efter nyår fast det var fortfarande is) så kastade några killar typ en smällare fast det lät mer som en liten bomb rättså...
Svar
4
· Visningar
682
Övr. Hund Det är något jag fundereat över ett tag. För 2år sedan när min blansrashane var valp, kanske 3 max 4 månader var jag iväg på...
Svar
0
· Visningar
949
Senast: KaffeKask
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka