Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Tycker att FB fullkomligt översvämmas av bilder på sargade hundar som sägs blivit uppätna/attackerade av varg. I kommentarerna löper...
7 8 9
Svar
168
· Visningar
10 898
Senast: Disen
·
Hundhälsa Min lilla tik har löpt var sjunde månad, som en liten klocka. Nu är löpet plötsligt uteblivet alternativ försenat. Vad kan det bero...
Svar
4
· Visningar
2 484
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Som rubriken lyder... Vad skulle ni vilja ha till vovven just nu?
2
Svar
20
· Visningar
2 255
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Finns det? Har letat överallt på internet hittar inget. vill ha en sverigetröja till en liten hund. (dvärgpinscher) where to find??
Svar
2
· Visningar
2 118
Senast: Saybia
·
Övr. Hund ...för att kunna valla, då kopplar jag in hundarna i ett spann och kör. Men inte vilken släde som helst eller nån stor och klumpig...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 849
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hej! Min lilla pommetik har alltid lite till och från haft som 'inåtdragningar'. Brukar komma vid lite stresspåslag. Det går över rätt...
Svar
6
· Visningar
2 098
Senast: fijja
·
Hundavel & Ras Jag har en liten tanke om att någon gång (gärna igår :angel:) skaffa en vakthund. Men jag har en del önskemål och funderingar, jag har...
Svar
6
· Visningar
1 032
Senast: Aliil
·
Övr. Hund I sommar ska vi bila till Italien med tre hundar och jag tänkte att det nog är dags att ta reda på alla regler och bestämmelser som...
2
Svar
26
· Visningar
8 034
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag har en avlivningstid i morgon till den ena av mina tikar, dotter till den andra hunden jag äger. Det har funkat bra fram tills...
Svar
9
· Visningar
2 018
Senast: kamomillo
·
Övr. Hund Behöver lite feedback när det gäller skvallerträningen av min unghund. Vi har inte kommit särskilt långt, jag belönar när han stannar...
Svar
4
· Visningar
731
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa En av Lokes tänder gick precis av när han tuggade på ett tuggben. Jag måste såklart åka in och få resterna utdragna i morgon, men jag...
Svar
8
· Visningar
12 948
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Min valp är 6 månader nästa vecka och har tappat alla sina valptänder utom en. Denna tanden är en av "huggtänderna" uppe och den nya...
Svar
3
· Visningar
1 803
Senast: dpmatte
·
Hundavel & Ras Undrar om det finns någon mer här på Buke som är en stolt ägare av Ovtjarka? :laugh: Inga påhopp, tack!. Vet precis vad det är för...
8 9 10
Svar
198
· Visningar
25 815
Hundhälsa Hej! Jag har en helt underbar schäfervalp hemma på lite drygt 4 månader och det skulle vara kul att veta från andra schäferägare hur...
Svar
17
· Visningar
8 008
Senast: LadySara
·
Övr. Hund http://www.aftonbladet.se/nyheter/article15979083.ab Allvarligt?? Hur dum i huvet får man vara??:mad::mad: "När matte steg upp i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 473
Senast: Luff
·
Hundavel & Ras Hjälper en kompis! En liten sällskapshund/familjehund. Som inte kräver alltför mycket men vill träna lite agility. En bra förstahund som...
2
Svar
37
· Visningar
5 848
Övr. Hund Hej någon här som är engagerad i sin rasklubb i styrelsen eller på annat sätt? hur ser era uppdrag ut?
Svar
16
· Visningar
1 034
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Har egentligen inte försökt ge standardt sedan de kom med sitt nya recept för några år sedan. Men jag har ju hört att alla inte är så...
Svar
8
· Visningar
1 839
Senast: Sissa
·
Hundhälsa Hej hej! Jag ska ev deläga en valp medömkan uppfödare....grejen som är nu då! Valpen är nu ca 10 veckor, en testikel är på plats...
Svar
6
· Visningar
4 035
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Har ni en sådan till hundarna? Ärligt talat visste jag inte ens att det fanns/behovet fanns. Men det kanske är en jättebra grej? Hur...
Svar
14
· Visningar
2 920
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka