Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jo, jag har två små hundar i storleken liten. Den ena är 6 år och går aldrig lång från mig, den andra är två och har alltid haft mycket...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: Luff
·
Hundhälsa Vad är era erfarenheter? Vi vet inte alls hur vi ska göra om det nu blir aktuellt. Ruben är väldigt, väldigt fäst vid Figge. När han...
Svar
12
· Visningar
8 860
Senast: Lager
·
Hundhälsa En spinoff på alla nyårstrådar som florerar.. Min sambo frågade en av våra grannar om deras hund var rädd för raketer. Svaret: "Vet... 2 3
Svar
45
· Visningar
4 970
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min 5-åriga tik fick troligtvis i sig någonting olämpligt i måndags. Idag är magen väldigt lös men den vet jag hur jag ska hantera. Mina...
Svar
3
· Visningar
843
Senast: Hoppelhase
·
Övr. Hund Det är lätt att vara efterklok och det är ännu lättare att döma andra, men jag sitter ändå här och tänker. Varje år är det flera hundar... 2
Svar
28
· Visningar
3 044
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa Gjorde en sk kemisk kastrering på min 3åriga hane i torsdags, nu undrar jag hur snabbt man kan märka ev. förändringar hos hunden? Att...
Svar
8
· Visningar
3 416
Senast: Grana
·
Övr. Hund Hur hemskt än allt är med vår stora hund så känner vi att vi vill ha en ny hund. Både för vår skull o för Ruben, han kommer må... 2
Svar
22
· Visningar
3 181
Senast: Amk
·
Hundhälsa Min lilla valp på snart 3 månader har de senaste börjat låta mysko, nästan som en groda. Hennes pappa låter likadant, men eftersom han i...
Svar
13
· Visningar
10 692
Senast: Blandrastik
·
Hundavel & Ras Hej!! Jag tänkte se om det finns någon här på buke som har en jaktgolden? Funderar fram och tillbaka på vilken som är rätt ras och nu... 2
Svar
22
· Visningar
5 406
Senast: tassel
·
Hundavel & Ras Jag funderar smått på att skaffa en hund till. Då det ger bra sällskap åt nuvarande hund, jag vill ha en till draghund att lägga på... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 445
Senast: zesel
·
Övr. Hund Ni som klickar in olika moment, gör ni alltid klart ett trick innan ni börjar på nästa? Eller hur vet hunden vilket moment ni vill att...
Svar
5
· Visningar
784
Senast: Disen
·
Hundträning Vad är skillnaden mellan mjuk och hård bitstock? Ska beställa en Gappay. Kan man träna upp en hund som tar dåligt tag (biter med...
Svar
0
· Visningar
742
Senast: anna_anna
·
Hundhälsa Senaste två dagarna har min valp på 3,5 månader börjat kissa otroligt mycket, ikväll har det verkligen varit helt galet! Under en...
Svar
5
· Visningar
1 013
Senast: JeayL
·
Hundhälsa Som rubriken lyder. Jag har en hund som är 'känslig' när det smäller och en som egentligen inte bryr sig. Vi förbereder oss genom att... 2
Svar
32
· Visningar
2 426
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Sitter här på nyårsafton och mår lite dåligt. Min hanhund kissar något otroligt mycket och jag vet inte vad han ska göra. Har lämnar...
Svar
4
· Visningar
5 010
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Jag har förälskat mig lite i Shar Pei-hundarna, men har såklart läst om deras problem. Nu är det inte aktuellt med hund för mig, men...
Svar
18
· Visningar
4 042
Hundhälsa Vid vilken tid rastar ni era hundar sista gången i morgon? Här har det redan börjat skjutits en hel del så jag undrar hur mycket det... 2
Svar
20
· Visningar
1 664
Senast: Viveka
·
Övr. Hund Jag sliter mitt hår och vet inte vad nästa steg är... Hunden är 6 månader och pga vissa omständigheter när hon kom till oss på... 2 3
Svar
44
· Visningar
19 251
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Kamrat C har en BC som hon tränar och tävlar med i lydnad och bruks. Hon är väldigt aktiv och tränar året om. Hennes BC har på senaste...
Svar
18
· Visningar
1 507
Senast: vallhund
·
Hundträning http://www.youtube.com/watch?v=n0pHmB0WLGI Vad gör man inte för en bit korv:D Snälla, inga pekpinnar om att hon gör fel. Jag kan... 2
Svar
23
· Visningar
2 587

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka