Islandshästryttare
Trådstartare
Ska till Strömsholm på torsdag och av någon anledning tror jag det kan finnas en och annan bukefalist som har varit där. Sista dagen skulle jag vilja ta ett tåg från Kolbäck till Västerås som hade varit helt lagom i tid för då får jag 1,5 timme att äta lunch i Västerås istället för cirka 50 minuter om jag tar buss. Men det finns givetvis ingen buss från Strömsholm som passar ihop med det tåget i Kolbäck. Tar jag buss hela vägen har jag att välja på att spendera tre timmar i Västerås eller 50 minuter.
Ser på kartan att det tar drygt en timme att gå från Strömsholm till Kolbäck. Men någon som vet om det är en bra promenadväg eller bara bilväg hela vägen utan någon vettig vägren eller trottoar? Har ingen större lust att traska på bilväg hela vägen.
Ser på kartan att det tar drygt en timme att gå från Strömsholm till Kolbäck. Men någon som vet om det är en bra promenadväg eller bara bilväg hela vägen utan någon vettig vägren eller trottoar? Har ingen större lust att traska på bilväg hela vägen.