sista promenaden i morgonkväll, tid?

Sv: sista promenaden i morgonkväll, tid?

Sista rundan blir väl som vanligt vid 22-tiden, då brukar det vara relativt lugnt dessutom.
Det har börjat smälla en del utanför nu vid sju-tiden. och hunden noterar varje knall med ett kort "vaktskall", men verkar inte över sig orolig.

Hon har alltid varit mera känslig för ovanliga ljud inomhus än utomhus, så jag tror inte det blir några problem, även om det här är hennes första riktiga nyår. Hon var 8 veckor förra året, och reagerade då knappast alls.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har min hund inlagd sen i torsdags morse. Dvärgscnauzer 14 månader. Det började i onsdags kväll med lite halvmjukt bajs. Inget jag...
Svar
9
· Visningar
1 270
Hundhälsa Min mammas gamla hund har börjat bli stel i lederna på senaste tiden, så jag har försökt att hitta något tillskott att ge honom som hade...
Svar
4
· Visningar
541
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 544
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Min dotter vill ha en tax, och jag är skeptiskt. De är suveräna, men jag ser det mer som en jakthund än sällskapshund. Mentalitet och...
2
Svar
23
· Visningar
1 904
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar