sista promenaden i morgonkväll, tid?

Sv: sista promenaden i morgonkväll, tid?

Sista rundan blir väl som vanligt vid 22-tiden, då brukar det vara relativt lugnt dessutom.
Det har börjat smälla en del utanför nu vid sju-tiden. och hunden noterar varje knall med ett kort "vaktskall", men verkar inte över sig orolig.

Hon har alltid varit mera känslig för ovanliga ljud inomhus än utomhus, så jag tror inte det blir några problem, även om det här är hennes första riktiga nyår. Hon var 8 veckor förra året, och reagerade då knappast alls.

Liknande trådar

Hundhälsa Jag flyttade tillbaka från Storbritannien till Sverige i Oktober i år, och tog då med mig mina två hundar: 1 okastrerad hane, border...
Svar
5
· Visningar
1 208
Hundhälsa Flertal hanhundar är just nu helt tokiga i min tik. Det ska luktas och slickas om dom får möjlighet, det bryts av oss ägare och så tog...
Svar
4
· Visningar
510
Senast: Wenniz
·
Hundhälsa Hej, Vår flatte Melker har i veckan opererats för patellaluxation. Är det någon här som gått igenom detta och kommer ihåg hur lång tid...
Svar
2
· Visningar
380
Senast: msp
·
Hundhälsa Skulle vilja ha lite råd. Ascot kräktes i förgår morse: först lite direkt på morgonen och sen efter att han hade fått frukost. Efter...
Svar
10
· Visningar
1 048

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka