Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Sant. Om inte frallor hade varit så sjuka hade vi säkert haft flera stycken.
Ska titta lite mer på dem, vet en bukare som har en o han verkar vara hur go som helst.
Jag har faktiskt haft 2 i valpkurs, från olika kullar men samma uppfödare, tycker de är hur härliga som helst! Min sambo tycker de är döfula, så det blir nog ingen för mig, men man kan ju drömma
Finsk lapphund? Vi har med vår i stallet och hon är en mycket okomplicerad typ. Skäller inte, jagar inte, är mycket social och kan vara ute i kylan hur länge som helst. Hon är inte heller särskilt krävande utan nöjer sig gott med vanliga promenader och lite hjärngympa någon gång då och då.
Hundavel & Ras
Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
Hundavel & Ras
Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.