Jaktgoldens på buke?

Sv: Jaktgoldens på buke?

oh dina hundar låter underbara!:D:d Det är väl ungefär den aktiveringen jag tänkt mig, + något kanske så roligt att läsa att det är ungefär runt det. Det verkar vara en så härlig ras:love: perfekta träningskamrater!:love:

tack för svaret och dina erfarenheter. Ja de verkar lite roligare att jobba och träna med tycker jag:angel:, just att man får snabbare reaktioner och mer "arbetsgädje" än vad kanske många showavlade har. och tack för infon om det med stressinslagen, det är bra att veta när/om jag skall börja leta hund och uppfödare. Även jag är intresserad att veta vilken kennel just detta gäller så du får gärna pm:a om du vill:)

vore detta ngt?
images

ooh:love: jajjemen! Har funderat endel på hur pass mycket och långt en welsh håller i apportering jämfört med en jaktgolden, eftersom det är en av sakerna jag vill hålla på med. Men det kanske är så att de inte ligger så långt ifrån varandra i det som jag tänker? sen funderar jag på hur mycket belöning en welsh skulle se det som att få apportera i jämförelse med en golden. Skaffar jag en welsh kommer jag antagligen få jobba mer med motivation och fokus, velar lite fram och tillbaka vilket jag vill ha, mer jobb eller lite mer "på köpet"..

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 917
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 296
Senast: Sel
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 177
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Jag funderar mycket just nu. Jag har bestämt att alltid ha 2 hundar. Jag har trivts med det men bestämt att inte skaffa mer pälsvård för...
Svar
13
· Visningar
596
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka