Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Hej kloka bukisar! Jag behöver lite feedback på mina tankegångar! Jag har en son på 4,5 år som är osäker/lite rädd för hundar. Han har...
Svar
8
· Visningar
1 056
Senast: Sparkling
·
Övr. Hund Pratade med min kusin om nyårsfirande nyss och tycker det skulle vara lite spännande att se hur andra hundfolk gör på nyår. Lämnar ni... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 745
Senast: MikaTela
·
Övr. Hund Ja, det verkar som om min lilla 15 veckors valp tycker att detta är en bra ide.. Lilla P är duktig och säger till fint när hon...
Svar
6
· Visningar
828
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Min hund åt tidigare ikväll upp två-tre figurer av trolldeg. Skulle väl tro att de vägde runt 50-100 gr styck. Nu har han kräkts två...
Svar
16
· Visningar
7 893
Övr. Hund Hej! Jag är egentligen en kattmänniska och har inte så mycket kunskap om hund. Nu har det blivit så att jag är hundvakt ganska ofta...
Svar
6
· Visningar
1 142
Senast: Bismark
·
Hundavel & Ras Undrar om någon har erfarenhet av detta. För två veckor sen föddes en kull valpar av dvärgrastyp 6 stycken. på sin åttonde levnadsdag...
Svar
17
· Visningar
9 440
Övr. Hund Läste i hundsport om hundar som luktar parfym när dom mår gott. Har ni haft någon sådan? Vi hade en bichon frise som luktade "pop... 2
Svar
21
· Visningar
7 202
Senast: em-pirre
·
Övr. Hund Förra vintern (efter nyår fast det var fortfarande is) så kastade några killar typ en smällare fast det lät mer som en liten bomb rättså...
Svar
4
· Visningar
682
Övr. Hund Det är något jag fundereat över ett tag. För 2år sedan när min blansrashane var valp, kanske 3 max 4 månader var jag iväg på...
Svar
0
· Visningar
963
Senast: KaffeKask
·
Övr. Hund Jag skulle så gärna vilja ha en eftersökshund. Men jag har ingen aning om hur man gör för att ge sina hundar den utbildningen. Någon som... 2
Svar
22
· Visningar
2 712
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Tyvärr har vår nu 7 månaders valp blivit väldigt ljudrädd och det blir bara värre och värre. Snart kommer varken jag eller sambon kunna... 2 3
Svar
53
· Visningar
6 542
Hundhälsa Efter att vovven fick "låsningar" i ryggen/bakdelen i början av September så åkte vi in till veterinären då,där röntgen visade spondylos...
Svar
3
· Visningar
3 130
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Nu har jag filat klart på mina mål med hunderiet för 2012, så nu tar jag mig friheten att starta denna tråd :D! Mål 2012... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 612
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa Var gamle surkart somnade in i morse. 22 ar gammal (eller 21... det divideras om det i familjen). Det ar ratt konstigt... ingen mer... 2
Svar
26
· Visningar
2 788
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Jag känner en smärta som är outhärdlig. Vet inte hur jag ska orka med vardagen. Jag var för en vecka sedan tvungen att sälja min...
Svar
12
· Visningar
1 765
Senast: Nethril
·
Svar
2
· Visningar
734
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Gör ni det eller inte? Hur motiverar ni ert val? Ofta ser man en eller två hundar sitta uppbundna utanför ica, med massor av folk som... 2 3
Svar
46
· Visningar
5 479
Senast: _Amazing_
·
Hundavel & Ras Jag sitter och söker runt på skk avel (jäkligt intressant när man lär sig hur det funkar) Jag hittade en tik som fått tre kullar, den...
Svar
3
· Visningar
2 427
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Det finns en person som min hund hatar av hela sitt hjärta och jag vet inte vad jag ska göra. Det är en kompis till min bror (jag bor... 2
Svar
20
· Visningar
5 517
Senast: Brandgul
·
Hundhälsa Jag kastrerade min dobermanntik, 6 år gammal, i början av mars. I maj fick hon rävskabb och behandlades med Stronghold. Pälsen har...
Svar
5
· Visningar
1 165
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Boendeyta med barn
  • Pendelparkering Stockholm
  • Livskristråden

Hund, Katt, Andra Djur