Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Försökte hitta en bra rubirk. Hur tänker ni inför en ny flockmedlem blir det en tik eller hane? Har ni blandat tikar, hanar, kastrat...
2
Svar
30
· Visningar
4 244
Senast: dpmatte
·
S
Hundavel & Ras Någon mer än jag som har en pudel och är helt galet förtjust i rasen? :)
92 93 94
Svar
1 867
· Visningar
191 791
Senast: yennork
·
Hundhälsa Min oturshund är inte riktigt sig själv. För första gången har hon blivit skrämd. Hon låg och sov och for upp och va livrädd för...
Svar
7
· Visningar
1 968
Senast: Jenka
·
Övr. Hund Har en hund här hemma som nästan går mig på nerverna... Han är lite för beroende av att ALLTID vara i närheten av oss. Ligger han i...
Svar
9
· Visningar
1 433
Senast: nullo-modo
·
Svar
0
· Visningar
164
Senast: wika
·
Hundhälsa Som rubriken säger. Idag hittade jag en väldigt lös tand på gamle hunden (9,5år). Han verkar inte bry sig överhuvudtaget att man...
Svar
3
· Visningar
14 286
·
Övr. Hund Har för mig att vi hade en sån här tråd för länge sen som var rätt kul så... Vad har DU gjort med din/a hundar idag?
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 381
Övr. Hund Största önskan just nu är att köpa en hund, dock finns det ett problem. Vi har fem katter i hushållet som inte är hundvana. Har...
Svar
8
· Visningar
784
Hundhälsa Jag tror att min hund fått demodex. Och inte bara lokal, utan generell. Jag ska åka med han in till veterinären imorgon och ta...
Svar
3
· Visningar
1 941
Senast: matador
·
Övr. Hund Kom igen och dela med er! Det kan ju knappast vara bara jag som har en kanske lite FÖR ouppfostrad hund som allt som oftast försätter...
5 6 7
Svar
128
· Visningar
19 208
Hundhälsa Hej ! finns bara negativa saker inom att skaffa valp nu när jag har kryckor, MEN vi har sällskap av varandra på dagarna, lär känna...
Svar
12
· Visningar
1 676
Senast: BuenoBull
·
Hundhälsa Hejsan! Vet inte om detta är en dum fråga, men varför använder man hundfönar? Slits pälsen allt för mycket med vanliga hårtorkar?? :)...
Svar
7
· Visningar
5 209
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Jag måste få tips eller råd utav någon/några som vet vad mitt problem kan bero på. Jag har en siberian husky/dalmatin/border collie...
2
Svar
20
· Visningar
3 368
·
Övr. Hund Jag är kär i en hund. Handlöst och fullständigt föll jag för denna hund. Och det visade sig att jag har möjlighet att få ta över denna...
2 3
Svar
59
· Visningar
5 889
Senast: Tora
·
Övr. Hund Åh jag orkar snart inte mer så nu behöver jag verkligen er hjälp. Lite bakgrund först kanske: Vi har en 1½år gammal schäfer. Vi...
Svar
18
· Visningar
2 910
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Min hund har dragit på sig en väldigt jobbig grej. Sen han börjat dra (skidor) så har han börjat gnaga snö från backen, äter snöklumpar...
Svar
10
· Visningar
6 926
Övr. Hund Nästa buketräff med lydnadsträning och ev spårträning kommer att äga rum utanför Kalmar. Planen är att vi ska träna lydnad i en...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 699
Senast: nella84
·
Övr. Hund Min lapphund är med mig ute hos hästarna varje morgon och kväll. Vi bor på en gård så hon springer med mig och hästarna hela tiden. Hon...
2
Svar
22
· Visningar
7 429
Övr. Hund Det finns ju en del olika selar ute på marknaden och jag undrar om någon vet vad som skulle kunna passa en liten cavaliervalp på 5...
2
Svar
22
· Visningar
9 037
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vet inte riktigt hur jag ska komma vidare i spåret. Jag sätter hunden bredvid mig och knäpper om till icke stryp, jag sitter på ena...
Svar
3
· Visningar
855
Senast: paradox
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka