Sv: vilken j-vla dag...
Beklagar verkligen!
Det blir sannerligen inte lättare bara för att de är riktigt gamla. Det är en stor sorg att mista en gammal vän.
Beklagar verkligen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var han... en valdigt speciell och rolig hund, som larde sig "high five" fort.. och garna high fivade mig sa hart han kunde om jag var langsam med hans godisar...
Han forsokte till och med kora bil i sin "ungdom"... det gick inte sa bra, men den trasiga bilen har vi kvar(Tror du husse larde sig att inte lata blue sitta i framsatena? neeeh... )
Var skrev jag att du ljuger? Jag skrev att det låter märkligt, för för mig är det väldigt ovanligt att höra talas om så gamla hundar, men efter googlande så verkar det ju finnas en del äldre. Och som du skrev så är såklart inte alla intresserade av att ringa media när de har ett gammalt djur.Men tank om du sorjer och mots av "Nehe sa gamla kan hundar inte bli - du ljuger"?
Sen Kanner faktiskt Lyc mig, sa hon om Nagon borde f-n veta battre. Du kanner mig inte, sa det kanske ar mer forstaeligt.