Sv: Mål 2012!
Kom på att vi ju är klara med tävlingar och så för i år, så vi kan ju summera!
Grimm:
Lydnad:
LP2 (för tävlingsvana) ganska snart under början på året.
Nope, bara en start.
Start Lkl3 i slutet av sommaren och gärna uppflytt till Elit.
Start redan i maj, uppflyttade i juli
Bruks:
Start lägre spår i april (?) och gärna uppflytt, annars fler starter under året.
Pga av olika anledningar (noskvalster, bortlottning..) blev det start först i november. 524,25 p med nollad budföring, och uppflyttade till högre!
Se om vi återupptar söket.
Det har vi, och det går riktigt bra! Hoppas vi håller igång träningen nu så vi kan komma ut och tävla!
Agility
Fortsätta grundträningen, få stabila KF även i bana, jobba ihop oss(lära matte handla en en räser-raket) och förhoppningsvis komma till start utan att köra bort oss totalt
Tränat kanske 10 pass i år? Kontaktfälten är iaf stabila nu, även i bana. Handlingen däremot behöver lite..putsning Inte startat.
Övrigt
Få arslet ur och komma iväg på nån utställning....Kanske..
Hehe, ne. Men han är iaf godkänd på exteriörsbeskrivningen
Ev MT i oktober om jag tycker han är mogen (uppfödaren ordnar) annars avvaktar jag ett år till.
Godkänt MT
I övrigt vara friska och glada
Det får jag väl tycka. Tassarna är mycket bättre, och förutom noskvalsterna i början på året har han varit helt frisk.
Sami
Lydnad
Eventuellt försöka oss på ett LP2 i vår, annars planeras start i klass 3 runt maj. Målet där är minst 3:e-pris och poäng i alla moment. Totalt orealistiskt mål är uppflytt till elit
Två starter till i Lkl2 gav var sitt förstapris så CHECK! Däremot inte startat trean, men han är så gott som startklar, debuten planeras till trettondagen. Förstapris känns inte alls som en omöjlighet. Inte första starten kanske, men under året..
Bruks
I vår SKA vi starta appellen!
JA det gjorde vi! Uppflyttade med 292,5 p
Agility
Träna mer än varannan månad och komma iväg på mer än två tävlingar..
Ehm..Nee Eller ja, en gång i månaden blev det nog nästan, men inte mer..
Övrigt
Söt och galen som vanligt
[/QUOTE]
Värre!