Hundar som luktar parfym

Sv: Hundar som luktar parfym

Ingen av mina hundar luktar direkt "hund", däremot är det bara en (av fyra) som verkligen luktar parfym, nånstans i området runt pannan. Jag kan inte riktigt säga VAD det doftar men i början trodde jag att han råkat få parfym på sig från mig eller så men det är tydligt att det är hans egen "parfymering". Luktar väldigt gott, inte speciellt starkt men ändå lätt att urskilja om man snusar på honom. :)

Har aldrig hört talas om detta tidigare, men har däremot länge funderat om jag är knäpp som tycker att min ena hund luktar annorlunda, precis som det jag citerat, kan jag inte placera VAD hon luktar, bara att det luktar gott! Sött på nät vis, ofta vid nosen och upp mot pannan :)

Sv: Hundar som luktar parfym

Min luktar pop corn, speciellt då hon sovit. Tassdoft :love: Vi brukar säga att hon doftar sömnhund.

Hon luktar aldrig heller våt hund. Tack och lov...

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 650
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
3 570
Senast: AnneB
·
Övr. Hund Tror ni det? Läste att hundar kan lukta till sig känslorna vi har. Jag vet att min hund vet hur jag mår till stor stor del, det är jag...
Svar
14
· Visningar
2 735
Senast: Thaliaste
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 491
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka