Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hejsan! Vet inte om detta är en dum fråga, men varför använder man hundfönar? Slits pälsen allt för mycket med vanliga hårtorkar?? :)...
Svar
7
· Visningar
5 213
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Jag måste få tips eller råd utav någon/några som vet vad mitt problem kan bero på. Jag har en siberian husky/dalmatin/border collie... 2
Svar
20
· Visningar
3 376
Senast: dpmatte
·
Övr. Hund Jag är kär i en hund. Handlöst och fullständigt föll jag för denna hund. Och det visade sig att jag har möjlighet att få ta över denna... 2 3
Svar
59
· Visningar
5 889
Senast: Tora
·
Övr. Hund Åh jag orkar snart inte mer så nu behöver jag verkligen er hjälp. Lite bakgrund först kanske: Vi har en 1½år gammal schäfer. Vi...
Svar
18
· Visningar
2 914
Senast: Bubble
·
Övr. Hund Min hund har dragit på sig en väldigt jobbig grej. Sen han börjat dra (skidor) så har han börjat gnaga snö från backen, äter snöklumpar...
Svar
10
· Visningar
6 940
Övr. Hund Nästa buketräff med lydnadsträning och ev spårträning kommer att äga rum utanför Kalmar. Planen är att vi ska träna lydnad i en... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 699
Senast: nella84
·
Övr. Hund Min lapphund är med mig ute hos hästarna varje morgon och kväll. Vi bor på en gård så hon springer med mig och hästarna hela tiden. Hon... 2
Svar
22
· Visningar
7 458
Övr. Hund Det finns ju en del olika selar ute på marknaden och jag undrar om någon vet vad som skulle kunna passa en liten cavaliervalp på 5... 2
Svar
22
· Visningar
9 044
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vet inte riktigt hur jag ska komma vidare i spåret. Jag sätter hunden bredvid mig och knäpper om till icke stryp, jag sitter på ena...
Svar
3
· Visningar
859
Senast: paradox
·
Hundavel & Ras Ja, som frågan lyder. Jag har noterat att det är väldigt många bukefalister som endera redan föder upp hundar eller har planer på att ta... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
8 812
Senast: _Amazing_
·
Hundhälsa Upptäckte igår att jag betalar 4000/år i försäkring på min snart 11-åriga hund (jag betalar och ser glad ut och har faktiskt inte tänkt... 2
Svar
37
· Visningar
15 782
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Jag har smått gått in på banan att börja barfa min hund, för att öka aptiten och få honom att gå upp i vikt lite så han kan bygga... 6 7 8
Svar
153
· Visningar
14 412
Övr. Hund Jag bor på en gård mitt ute i skogen. Mina hundar (en stor hund och en dvärgpincher) är alltid lösa på våran gård och springer aldrig... 8 9 10
Svar
183
· Visningar
15 354
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vi har flyttat till en ny gård och med oss följde förstås hundarna, en Gd tik, en Kina-puff och vår lilla Rottishane, de är snälla alla...
Svar
6
· Visningar
1 474
Senast: Grana
·
Hundträning Jag försöker träna drag med min aussie men hon har lite svårt att förstå. Hon har dragit förut, men bara i tvåspann. Nu när hon ska dra...
Svar
5
· Visningar
988
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Hej! jag har ett stort problem.. min tik löper.. Har prövat alla möjliga skydd/ trosor men hon pillar ur bindan/trossskyddet,och biter...
Svar
6
· Visningar
2 161
Senast: ripley228
·
Hundhälsa Min hund har under natten tuggat i sig en del mossa som jag hade som dekoration i adventsljusstaken och jag har googlat på mossa och...
Svar
11
· Visningar
9 942
Senast: ripley228
·
Hundhälsa Hejsan! Nu ikväll skrek min hund när min sambo kliade hnom på insidan av bakbenen..:confused: "VILL TILLÄGGA ATT DET HÄNDER MINST EN...
Svar
4
· Visningar
980
Senast: Em3li3
·
Övr. Hund Imorgon åker jag och hämtar vovve nummer 2, en valp på 8 veckor. Han är från samma ställe som min första vovve, dom både är blandning...
Svar
9
· Visningar
2 266
Senast: KaffeKask
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringsvinthund. Superbra hundspråk osv, klok MEN gapig utomhus! Ser han en ovän gapar han men ser han en vän ylar han...
Svar
14
· Visningar
3 203
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III
  • Dressyrsnack nummer 18