Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras SKKs kontrakt. Säljaren har rätt att ta tre kullar på hanhunden, men finns det någon som säger att säljaren har "förparningsrätt" (...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Sambon har ju en grandis sedan tidigare, en kastrerad hane på tre år. Men nu har även jag en egen liten vovve!!! :banana: Idag har jag...
Svar
10
· Visningar
1 404
Senast: Lupin
·
Övr. Hund Vintern verkar vara här på riktigt och ställer som vanligt till med besvär. Hur ska man överleva med motivation och träningslust i...
Svar
17
· Visningar
1 621
Senast: lady_vip
·
  • Låst
Övr. Hund Vad f-n ska jag göra. Är sjukt orolig :cry: Hon brukar aldrig försvinna så här även om hon gärna smiter en runda om hon får...
Svar
8
· Visningar
1 014
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Min 6-månaders schäfer äter idag Royal Canin giant junior (giant då hon har ett par kullsyskon som växt lite fort). Det är inte mitt val...
2 3
Svar
48
· Visningar
13 349
Senast: Arwyn
·
Övr. Hund Hej! har en medelstor blandrastik på 10 månader ( vorsteh/wachtel/schäfer/rottweiler ) som alltid varit hur go som helst ute på...
Svar
9
· Visningar
2 888
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Jag vill inte ha reklam för täcke eller affärer, jag vill veta OM det finns något sådant. Vilket jag tyckte jag formulerade klart i...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Snuffsan
·
  • Låst
Övr. Hund Är det bara jag som ser dåligt eller har min tråd om täcke än en gång försvunnit:confused: Sista jag såg hade kvina (stavas?) skrivit:)...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: lillebill
·
Hundavel & Ras :D Jag var i min barndomsstad i helgen och jag tog med mig min Kina-Puff, alltså kinesisk nakenhund med päls!:laugh: på en gata möter...
Svar
15
· Visningar
2 281
Senast: nevin
·
Övr. Hund En bekant,NN, till mig köpte för en vecka sedan en fransk Bulldogg valp. Efter ett par dagar visade valpen tecken på ohälsa och NN tog...
2
Svar
21
· Visningar
5 348
Senast: Bewildered
·
Hundavel & Ras Mi hund blev tjyvparad. Den ena var röntgad ok. Den andra var aldrig röntgad men dennes föräldrar var OK. Jag är INTE uppfödare och...
2
Svar
33
· Visningar
4 028
Senast: bengeten
·
Hundhälsa Nått är konstigt med henne, jag funderar på att ta henne till veterinären, men jag vet inte riktigt vad jag ska söka för. Funderar på...
2
Svar
30
· Visningar
12 488
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Hejsan, Har varit en läsare ett tag nu men har valt att registrera mig då jag nu behöver lite hjälp! Jag har en liten go hundvalp...
2
Svar
20
· Visningar
1 880
Senast: Blandrastik
·
Övr. Hund Skulle väldigt gärna vilja ha tips på hur jag kan tillgodose min hund behov och vilja att förstöra/döda/äta saker. Han älskar att leta...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 166
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa När vi kastrerade vår omplaceringshane så har vi fått motsatt effekt av vad vissa verkar ha fått på sina hanhundar. Hunden har blivit...
Svar
13
· Visningar
5 729
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Lite spinoff från flera andra trådar. Som rubriken lyder, eller snarare vad som menas med ett dolt fel.
Svar
2
· Visningar
735
Senast: Lona
·
Hundhälsa Om en hund har blivit avläst med exempelvis HD D eller HD C samt ED2, då antar jag att hunden inte är helt "frisk" i sina leder. Men om...
2
Svar
21
· Visningar
4 388
Senast: Bebben
·
Övr. Hund Nu behöver jag verkligen eran hjälp! Detta gäller en rottweiler hane på 50 kg. I oktober flyttade jag, sambon och hunden hem till...
Svar
18
· Visningar
3 465
Senast: Hellas
·
Hundhälsa Hunden har en hel del klåda som är ganska rastypiskt. Jag har varit till vetrinären med honom för ca 14 dagar sen och fick schampo...
2
Svar
35
· Visningar
4 196
Hundhälsa Lokis har fått en konstig knuta på bara ett par dagar, skulle säga nästan 5 cm i diameter på övre delen av skulderbladet/armbågen. Hon...
Svar
12
· Visningar
4 153
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka