Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vilken ängel du är atthedge Hittills har vi inte stött på en enda tik han ogillar så det är nog mest frågan om vad din tycker om Salle. Men han brukar vara bra på att flörta in sig hos tjejerna
Det enda som finns i närheten är en pizzeria i rockneby. Ingen fancy men pizzorna är ätbara
Har iofs funderat på att sätta sambon på att fixa nåt så kan vi äta här hemma om ni vill?
Ni får bestämma!
Eftersom det ska snöa större delen av natten och morgondagen tycker jag vi planerar för en paus hemma hos mej så vi kan tina upp oss innan vi påbörjar nästa projekt med lydnadsträning i minusgrader
Jag vet att jag men kanske ffa min hund kommer behöva värma oss innan vi åker till träninghallen!
Vi dricker då kaffe/te eller dylikt här, äter ev lunch här om vi inte tar pizzerian innan lydnaden.
Om vi bestämmer oss för att äta lunch här. Är det något särskilt ni inte äter eller tål?
Hundavel & Ras Långsint nej, tycker bara det är enormt roligt att en mallägare hävdar att den funkar prima utan aktivering och parar man en malle och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.