Buketräff i Kalmarområdet

Sv: Buketräff i Kalmarområdet

På invigningen i lördags var det rejält kallt. Värmesystemet är inte igång än. Så varma kläder är att rekommendera.
Rena och torra skor som sagt.

För min del funkar uppletande. Behöver alla tips jag kan få om hur man kommer igång!

Vill ni fortfarande träffas vid 9 tiden?

Mig spelar det egentligen ingen roll. Känner vi att vi är klara utomhus kan man ju alltid dricka kaffe tills det blir vår tur i hallen :)

Om man inte är så gammal så man dricker kaffe då? ;)
Kl. 9 funkar för mig, samma med uppletande.

emma82maria - funkar våra två ihop så kan jag ta Salle oxå om vi ska gå en runda, så behöver du inte fundera på det :)

Då får man dricka te eller varm choklad ;)

Vilken ängel du är atthedge :) Hittills har vi inte stött på en enda tik han ogillar så det är nog mest frågan om vad din tycker om Salle. Men han brukar vara bra på att flörta in sig hos tjejerna ;)

Nella84: Du har PM! Svara gärna när du sett det! :)

kl
Vi kommer inte att ha tillgång till fiket innan kl 17 på söndag. Vill vi värma oss med kaffe el dyl innan dess får vi ta med eget :)

Det enda som finns i närheten är en pizzeria i rockneby. Ingen fancy men pizzorna är ätbara :)
Har iofs funderat på att sätta sambon på att fixa nåt så kan vi äta här hemma om ni vill?
Ni får bestämma!

Mig spelar det ingen roll sålänge jag vet om jag ska ha med mig nåt eller inte. Men det skulle vara gott med något varmt efter skogen... :)

Har fått information om att värmen ännu inte är igång i hallen, så ta på er ordentligt!

Eftersom det ska snöa större delen av natten och morgondagen tycker jag vi planerar för en paus hemma hos mej så vi kan tina upp oss innan vi påbörjar nästa projekt med lydnadsträning i minusgrader :)

Jag vet att jag men kanske ffa min hund kommer behöva värma oss innan vi åker till träninghallen!

Vi dricker då kaffe/te eller dylikt här, äter ev lunch här om vi inte tar pizzerian innan lydnaden.

Om vi bestämmer oss för att äta lunch här. Är det något särskilt ni inte äter eller tål?

Bra! Då har jag förberett för lunch här :)

Kul att träffa er imorrn igen!

Bilderna från helgen blev mer än suddiga ;)
Här kommer de mest klara!

003.jpg

0051.jpg

Sami :)

0101.jpg

015.jpg

016.jpg

0191.jpg

020.jpg

027.jpg

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok