Buketräff i Kalmarområdet

Sv: Buketräff i Kalmarområdet

Ebun :)

032.jpg

035.jpg

0431.jpg

0531.jpg

054.jpg

058.jpg

Salle :) (Minst stilla av dom alla tror jag!)

061.jpg

0691.jpg

Kul med bilderna! :)

Synd bara att det ska vara så svårt att trycka på knappen ibland ;)

Håller med! Ska se om jag kan få lite hjälp med inställningarna till lördag så kanske det blir lite vettiga bilder då :)

Lånade en bild som du såg, hoppas det var ok ;)

Du råkar inte ha en filmkamera? Eller det kanske funkar filma med mobilen där, det är ju inget jätteavstånd där inne. Får testa det på fredag när jag ska dit!

Påminn mig så kan jag ta med en filmkamera på lördag :)

KL

Kul med bilderna trots att de kanske inte har världens bästa skärpa :) och lite stolt är jag allt över mig själv som lyckades få till några okej bilder på Ebun, jag som inte är så väldans hajj på sådana kameror ;)

attheedge: En hund med måttot: Varför gå när man kan springa el hoppa fram? kan man inte förvänta sig ska vara stilla ;) Ett under att han ligger plats så stadigt som han gör :D

Tack alla för en supertrevlig träff, litet extra tack till TantAgda som fixade god lunch och lät oss och våra hundar tina hemma hos sig! :bow:

Vad bra, då ska jag påminna dig om filmkameran! :) För jag har ingen egen...

Haha, han är för härlig Salle! Full fart framåt!!

Tackar också för allt i söndags :)

Tack för att vi fick hänga på i söndags! Tur att vi höll igång i helgen för nu är det snökaos, så idag bli det inomhusaktiveter. Lycka till på tävlingen på lördag! Ni får rapportera hur det går :)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka